سلبریتی ها

عکس/ جدال باورنکردنی مجری اخراجی تلویزیون با نزدیکان اش در اینستاگرام

مجتبی پوربخش مجری و گزارشگر ممنوع الکار تلویزیون یادداشت کنایه آمیز و مبهمی را درباره دشمنان دوست نما در صفحه شخصی اش منتشر کرده است.

وقت صبح- مجتبی پوربخش سال ها به عنوان تهیه کننده و مجری درباره فوتبال دسته اول کشور در شبکه ورزش فعالیت می کرد.

حتی می توان از او به عنوان یکی از باسابقه ترین و‌ باتجربه ترین کارشناسان در حوزه بررسی و قایع لیگ دسته اول فوتبال کشور نام برد.

اما پس از ماجرای برکناری او از شبکه ورزش و ممنوع الفعالیت شدن این مجری قدیمی، او این روزها با چالش های عجیبی مواجه شده است.

البته مجتبی پو ربخش در این روزها در فضای مجازی بیش از پیش فعالیت می کند و با مطالب انتقادی اعتراضی اش درباره مسائل روز جامعه اغلب سوژه کاربران شبکه های اجتماعی است.

جدال باورنکردنی مجری اخراجی تلویزیون با نزدیکان اش در اینستاگرامدر همین راستا حالا این مجری اخراجی یادداشت طعنه آمیز و پر ابهامی را در اینستاگرام اش منتشر کرده که باعث سوال های متفاوتی در ذهن دنبال کنندگان اش شده است.

این گزارشگر قدیمی گیلانی در این مطلب کنایه آمیز با زبانی به ظاهر طنز از دشمنان دوست نمای اطراف اش گلایه کرده است.

همچنین او تاکید کرده که تکلیف اش با دشمنان اش مشخص است. اما نمی داند با کسانی که به ظاهر به او محبت می کنند اما پشت سرش بدگویی می کنند چگونه رفتار کند.

بخوانید: ویدیو/ آرات حسینی حرف دل پدرش را به منتقدان زد!

رونمایی مجری ممنوع الکار تلویزیون از چهره عجیب اش در اوایل جوانی

به گزارش وقت صبح، مجری و گزارشگر اسبق صدا و سیما پس از ماجرای برکناری اش از تلویزیون بیش از پیش در مرکز توجه کاربران و رسانه های داخلی قرار گرفته است.

البته گذراندن روزهای سختی که مجتبی پوربخش به واسطه بیماری اش در حال سپری کردن آن است، باعث شده اغلب مخاطبان شبکه های اجتماعی با او همدلی کنند

.هر چند این تهیه کننده باسابقه شبکه ورزش این روزها با استوری هایی جالب و انرژی مثبت اش حتی دنبال کنندگان اش را هم غافلگیر و امیدوار تر کرده است.

در همین خصوص حالا مجتبی پوربخش تصویری قدیمی از روزهای جوانی اش در اینستاگرام اش منتشر کرده که توجه کاربران را جلب کرده است.

این مجری ممنوع الکار با نمایش تصویری از ظاهر بشاش و متفاوت اش نوشته است: اینجور فرفری بودم.

دستبند نقره پاندورا

2 دیدگاه

  1. از گفتن مجری اخراجی خیلی لذت می‌برید نه ؟!! نان یک نفر قطع شده و مشکلات بیماری و اقتصادی دارد باعث خوشحالی شما رسانه کثیف می‌شود نه ؟!! او شاید اشتباه کرده باشد اما هدفش همراهی با مردم و گفتن مشکلات مردم بود ، کاری که تو رسانه کثیف و حراف نمی‌توانی بکنی . تو رسانه پست جز چاب دروغ و اکاذیب و سرک کشیدن در زندگی مردم چکار بلد هستی ؟!! ننگ به تو رسانه کثیف که با نان زدن در خون مردم امرار معاش میکنی . ننگ برشما که از رنج دیگران پول کثیف در می‌آورید. انشالله خدا کاری کند که شما صد برابر مسخره خاص و عام شوید و هر جا که از شما یاد می‌شود با تف و لعنت باشد . آمین

    1. ما صرفا مطالب رو از قول خبرگزاری ها بازنشر میکنیم دخل و تصرفی در عنوان و متن نداریم

دکمه بازگشت به بالا