حوادث

کشتار هولناک خانواده تهرانی به دست دختر ۱۸ ساله‌

مرگ ۲ عضو از یک خانواده چهارنفره روی تخت بیمارستان به دلیل مسمومیت با سم مهلک سیانور پای کارآگاهان جنایی را به موضوع باز کرد و در نهایت به دستگیری دو دختر ۱۸ ساله انجامید.

دختر جوان ماجرای جنایت را این طور توضیح داد:

با پریا دوست صمیمی هستم اما به‌ خاطر درس خواندن و آزمون کنکور این اواخر زیاد به خانه‌شان می‌رفتم. در این میان با رویاپردازی‌هایی که داشتیم با یکدیگر تصمیم گرفتیم اعضای خانواده‌اش را با سم به قتل برسانیم و سپس تمام اموال را تصاحب و در نهایت از ایران مهاجرت کنیم.

به‌ خاطر همین به خیابان ناصرخسرو رفتیم و آرسنیک خریدیم اما پس از اینکه سم را به آنها خوراندیم، فایده‌ای نداشت که متوجه شدیم فروشنده آن جنس تقلبی به ما داده است، برای همین دوباره به سمت بازار تهران رفتیم. این‌ بار به صورت غیرمجاز سیانور خریدیم. شب حادثه با شگردهای مختلف و از پیش طراحی شده با کمک پریا آنها را به خانواده‌اش خوراندیم که باعث مرگ مادر و دختر شد اما پدر خانواده جان سالم به در برد.

پس از ارتکاب جنایت عذاب وجدان شدیدی گرفتیم و بسیار ترسیده بودیم. سعی در عادی‌سازی شرایط داشتیم که ناگهان توسط پلیس دستگیر شدیم. اشتباه کودکانه‌ و جبران‌ناپذیری کردیم و بسیار پشیمان هستیم.

دستبند نقره پاندورا
دکمه بازگشت به بالا