اقتصادی

کارت‌های مخفی امروز همستر ۲۶ خرداد

س از موفقیت نات کوین و تبدیل شدن این بازی تلگرامی به یک ارز دیجیتال، پروژه‌های جایگزین برای کاربران توسعه یافتند. یکی از جذاب ترین بازی‌های کلیکی تلگرام که قرار شده به‌زودی در صرافی‌ها لیست شود، همستر کامبت است.

این بازی که هم‌اکنون رکوردهای بزرگی را جابه‌جا کرده، با بیش از ۱۱۶ میلیون بازیکن فعال، نات کوین را پشت سر گذاشته و آینده خوبی در انتظارش است.

در ادامه آموزش دریافت روزانه ۵ میلیون سکه همستر کمبات – Hamster Kombat به همراه راهنمای باز کردن قفل کارت های کامبت را مشاهده خواهید کرد. این مطلب هر روز آپدیت می‌شود.

کارت‌های کامبو چیست و چگونه به دست می‌آیند؟

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های بازی Hamster Kombat، کارت‌های کامبو هستند. کاربران می‌توانند هر روز، رأس ساعتی مشخص، کارت‌های کامبو را از قسمت Mine خریداری کنند و 5 میلیون کوین رایگان جایزه بگیرند. متاسفانه یکی از مشکلات کاربران، پیدا کردن کارت‌های کامبو و باز کردن قفل آنها است.

در بخش استخراج با چهار زیرمجموعه به ترتیب زیر مواجه هستیم:

  • Markets
  • PR&Team
  • Legal
  • Specials

معمولا کارت‌های مذکور در چهار بخش بالا قرار گرفته‌اند و برای دسترسی به آنها باید یک‌سری به‌روزرسانی‌ها انجام داد که گاهی سر درآوردن از پروسه آن گیج‌کننده می‌شود.

کامبوی امروز، ۲۶ خرداد ۱۴۰۳

با پیدا کردن ۳ کارت کامبو هم می‌توانید یک مرحله سطح خود را ارتقا دهید و هم ۵.۰۰۰.۰۰۰ سکه جایزه بگیرید. البته توصیه‌ای که همواره باید مدنظر داشته باشید این است که در کامبوی روزانه، همواره نسبت هزینه به درآمد را زیر نظر داشته باشید. (ممکن است برای پیدا کردن ۵ میلیون سکه هزینه‌ای بپردازید که ارزشش را نداشته باشد)

امروز مورخ 26 خرداد ماه ۱۴۰۳، سه کارت کامبو عبارتند از:

کارت‌های مخفی امروز همستر 26 خرداد

دستبند نقره پاندورا
دکمه بازگشت به بالا