اجتماعیویژه

کادو روز مادر چی بخریم؟

روز مادر در تقویم هر کشوری روزی خاص تعیین شده است و تقریبا می توان گفت که در تمام فرهنگ ها بر تکریم نقش مادر تاکید شده است. آنچه واضح است این موضوع است که جایگاه مادر را نباید تنها در روز مادر گرامی داشت بلکه با دانستن و آگاهی به عشق و فداکاری که مادر نثار خانواده می کند، باید هر روز و هر روز قدرشان را بدانیم.  در هر کشوری آیین گرامی داشت روز مادر متفاوت است. در کشور ما هم سالروز ولادت حضرت فاطمه الزهرا (س) را روز زن نام گرفته است. اما در سراسر دنیا روز دوازدهم ماه مِی را در تقویم میلادی به پاس مقام مادر و هشتم مارس را به عنوان روز زن جشن می گیرند.

مهم نیست چقدر ایده های عالی برای روز مادر دارید چرا که اغلب مادران کم توقع و با ملاحظه هستند و اگر سوال کنید که به چه چیزی احتیاج دارند تا برایشان فراهم کنید این پاسخ خواهید شنید:”ازت ممنونم، همه چیز هست”یا”به چیزی نیاز ندارم”.

حال وقت آن است تا هدیه ای پرمعنا به عنوان کادوی روز مادر تهیه کنید. در این مطلب قطعا می توانید آیتم هایی پیدا کنیم که با سلیقه مادر و بودجه شما همخوانی خواهد داشت.

دسته گل یا گلدان؛ کدام بهتر است؟

اگر مادر شما از آن دسته خانم هایی است که با گل خوشحال می‌شود، گل گزینه مناسبی به نظر می‌رسد اما گلدان های گل و گیاه داستان متفاوتی هستند و ممکن است برای نگهداری از آن ها به زحمت بیوفتند. از طرف دیگر گلدان ها ماندگارتر از گل های طبیعی هستند.

زیورآلات و جواهرات طلا یا نقره؛ بودجه شما چگونه است؟

زیورآلات و جواهرات تقریبا اکثر خانم ها را خوشحال خواهد کرد. اگر در وضعیت مساعد مالی قرار دارید می توانید از اکسسوری های طلا از سنگین تا ظریف انتخاب کنید. اما اگر دنبال مورد به صرفه تری هستید که درخور ایشان باشد،می توانید از انواع زیور آلات نقره کادوی مناسبی انتخاب کنید. نقره خواص شگفت انگیزه دیگری دارد که می توانید در مقاله خواص نقره برای بدن بخوانید. همچنین میتوانید از سایت Pandorairan.com این محصولات رو همراه با بسته بندی کادویی تهیه کنید

15% تخفیف ویژه روز مادر از وب سایت پاندورا ایران کد تخفیف: MADAR

لوازم آشپزخانه؛ کارها را آسان تر کنید!

اگر مادر ارجمندتان به آشپزی و لوازم آن علاقمند هستند می وانید از لیستس از وسایل آشپزخانه که پروسه پخت و پز را آسان تر و سریع تر پیش میبرند استفاده کنید.  از پرطرفدارترین لوازم آشپزخانه در این روزها می توان به خردکن و هواپز اشاره کرد. البته بهتر است قبل از تصمیم گیری سری به آشپزخانه بزنید و از شرایط آن آگاه شوید و حتی از ایشان این سوال را بپرسید: “اگر کدام وسیله را در آشپزخانه در اختیار داشت، راحت تر و در زمان کمتری آشپزی می کرد؟” یا “کدام لوازم مورد علاقه اش از کار افتاده و نیاز به جایگزین دارد؟”

لوازم منزل نخرید!

خرید لوازم خانه به منزله این است که شما ایده ای برای خرید کادوی روز مادر نداشتید و آن حسی را به مادر بزرگوارتان می دهید که وقتی موقع تولد بچه، سرویس پارچ و لیوان یا ست قهوه خوری کادو میدادند! لوازم تزئینی هم حد و مرزی دارند اما اگر سلیقه ایشان را خوب می شناسید، می توانید از انواع و اقسام مجسمه، رومیزی، ظروف پذیرایی تزئینی، تابلو فرش و … تهیه کنید.

ریسک خرید لباس و عناصر استایل را بپذیرید!

معمولا همه افراد از هدیه گرفتن آیتم های استایل و پوشش خوشحال خواهند شد مگر این که آن را نپسندند یا سایز درستی نباشد. اگر از سبک استایل مورد علاقه فرد آگاهی داشته باشید به راحتی می توانید لباسی مناسب اعم از شال، کلاه، شومیز، کت، مانتو و … تهیه کنید. اگر از سایز ایشان هم مطلع باشید می توانید کفش مناسب سبک زندگی فرد انتخاب کنید اما این موضوع ممکن است ریسک داشته باشد. برای این منظور بهتر است با مرکزی که از آن خرید می کنید مشورت کنید که در صورت مناسب نبودن سایز یا مدل امکان تعویض وجود دارد یا خیر. اگر اهل ریسک کردن نیستسد می توانید با یک کیف شیک دستی ایشان را خوشحا کنید. کیف یکی از مواردی است که هر چقدر داشته باشند باز دوست دارند تنوع انتخاب بیشتری داشته باشند. ست لباس های ورزشی نیز برای یک مادر ورزشکار و فعال قوت قلب محسوب می شود.

بلیط سینما، کنسرت، تئاتر، تور، مسافرت؛ هر چه که جیبتان می تواند!

شاید در وهله اول کمی عجیب به نظر برسد که به جای خریدن یک شی به عنوان هدیه از ایشان بخواهید تا به اتفاق شما به یک تئاتر کمدی بروند. این موضوع کاملا به طبع و کاراکتر مادر بستگی دارد، اگر اهل ماجراجویی باشد حتما از این هدیه شما ذوق خواهد کرد اما اگر اهل این جور سرگرمی ها نباشد بهتر است دور این موضوع خط قرمز بکشید و از گزینه های خود حذف کنید.

با این اکسسوری های جذاب می توانید ایشان را غافلگیر کنید!

یک عینک دودی شیک، یک ساعت زیبا یا انواع لوازم جانبی موبایل می تواند حال و هوای ایشان را به کلی تغییر دهد. خصوصا با اکسسوری های هوشمند مثل ساعت می توانید ایشان را به استفاده هر چه بیشتر از تکنولوژی برای حفظ سلامتی سوق دهید.

15% تخفیف ویژه روز مادر از وب سایت پاندورا ایران کد تخفیف: MADAR

سخن آخر

حال که این مطلب را خواندید کدام پیشنهاد نظر شما را جلب کرد و به نظر شما جذاب خواهد بود؟ اگر تصمیم خود را گرفته اید تا بر حسب اتفاق زیورآلات نقره را انتخاب کنید، می توانید انواع اکسسوری های جذاب نقره را از سایت پاندورا ایران مشادهده کنید

دستبند نقره پاندورا
دکمه بازگشت به بالا