مد و لباس

چند پیشنهاد جذاب برای کادوی ولنتاین

ولنتاین عاشقانه ترین روز در طول سال است و مناسب ترین روز برای ابراز عشق و علاقه است و تهیه هدیه ولنتاین می تواند یک راه ابراز علاقه به کسانی که دوستشان دارید.اگر این روزها در فروشگاه ها چرخی بزنید خواهید دید که همه چیز رنگ بوی دیگری دارد و هدیه های مختلفی خواهید دید.برای خرید کادوی تولد باید به روحیات و شناختی که از طرف مقابل دارید توجه داشته باشید.هدیه ولنتاین می تواند از ساده ترین موارد از جمله یک شاخه گل باشد،همه چیز به انتخاب شما بستگی دارد. برای شما لیستی تهیه کرده ایم که می توانید با ایده گرفتن از آن ها هدیه ای خاص برای عشق هود تهیه کنید

ولنتاین چه روزی است؟

روز ولنتاین در 14 فوریه جشن گرفته می شود.این روز فقط برای زوج ها نیست و می توان این روز به هر کسی عشق ورزید. این روز جزو عاشقانه ترین روزهای سال محسوب می‌شود که با هدیه دادن به یک‌دیگر، عشقاشان را به هم یادآور می‌شوند و این روز را جشن می‌گیرند.

چند ایده منحصر به فرد برای کادو ولنتاین

نزدیک روز ولنتاین که می شود طبیعتا همه به دنبال کادوهایی تاثیر گذار هستند که بتوانند به مخاطب خود ثابت کنند که چقدر برایشان ارزشمند هستند. اگراین سوال که “کادو ولنتاین چی بخرم؟” ذهنتان را مشغول کرده است در ادامه به معرفی هدیه هایی جذاب برای ولنتاین پرداخته ایم که می توانید با توجه به بودجه ای که دارید از آن ها ایده بگیرید.

یک پیشنهاد منحصر به فرد

اکسسوری نقره یکی از ملزومات این روزهای هر زن و دختری هست که به تیپ و ظاهر خود اهمیت میدهند. این روزها ست کردن اکسسوری با لباس یکی از ترندهای دنیای مد و فشن محصوب میشود

یکی از بهترین و شیک ترین برندهای نقره دنیا برند دانمارکی پاندورا هست که تولیدات محصولات منحصر به فرد خودش در اروپا به یکی از اصلی ترین کادوهای روز ولنتاین تبدیل شده

برای مشاهده و خرید انلاین از این برند میتوانید به سایت Pandorairan.com مراجعه نمایید

 

 ساعت مچی یک ایده همیشه جذاب

ساعت مچی همیشه یکی از اکسسوری های جذاب و دوست داشتنی محسوب می شود و باعث جذاب تر شدن استایل می شود.ساعت مچی در سبک های مختلفی تولید می شوند که میتواند هم برای آقایان وهم بانوان یک ایده بسیار عالی برای خرید کادوی ولنتاین باشد.

 کتاب؛ حل معمای خرید کادوی ولنتاین

کتاب برای کسانی که عاشق کتاب هستند می تواند برای هر مناسبتی جذاب باشد. برای اینکار باید کتاب های مورد علاقه او را در نظر بگیرید و نام کتاب هایی که دوست دارد را داشته باشید  می‌توانند هر سلیقه‌ای را راضی کنند. انواع ژانر کتاب می تواند هر سلیقه ای را راض کند لبته به شرطی که طرف مقابل آن‌ها را مطالعه کند.کتاب ها را در یک پک زیبا در کنار گل قرمز و شکلات ولنتاین قرار دهید.

 لوازم دیجیتال یا لوازم جانبی کدام مناسب تر است؟

خرید لوازم دیجیتال مانند دوربین،موبایل،لپ تاپ و یا خرید لوازم جانبی مانند خرید یک قاب زیبا می تواند یک هدیه بسیارجذاب محسوب شود مخصوصا برای کسانی که مدت ها دنبال فرصتی برای خرید آن هستند. اگر محدودیتی بابت هزینه برای خرید این گروه از وسایل ندارید، این موارد می تواند ایده سوپرایز ولنتاین باشد .میتوانید آن را در کنار دیگر نمادهای روز جهانی عشق مانند گل رز و شمع‌های قرمز، تهیه کنید.

خرید اکسسوری نقره برای عاشقان زیورآلات

بسیاری از خانم ها به زیورالات علاقه دارند.زیورآلات لزوما جواهرات سنگین نیست .برای کسانی که عاشق زیورآلات و اکسسوری نقره هستند می تواند ایده مناسبی باشد.در اکسسوری نقره گوشواره جلوه زیبایی به صورت می بخشد که بعضی از خانم ها گوشواره میخی را به گوشواره آویز ترجیح می دهند. برای خرید اکسسوری نقره میتوانید به سایت پاندورا مراجعه کنید. از این رو، پیش از خرید این نکته را نیز به یاد داشته باشید و خاص ترین و زیباترین زیورآلات نقره راخریداری کنید.

 نقاشی چهره یک هدیه منحصر به فرد

اگر شریک شما فردی خاص پسند هستند میتوانید به یک نقاش حرفه ای بخواهید تا پرتره او را نقاشی کنید.برای اینکار می توانید عکسی که شخص مورد نظرتان به آن علاقمند است را انتخاب کنید و پرتره آن را در یک قاب قرار دهید و به اوتقدیم کنید.

عطر و ادکلن هدیه ای مناسب برای ولنتاین

عطر و ادکلن جزآن دسته از هدیه های ولنتاین محسوب می شوند که هیچوقت قدیمی نمی شوند.خرید عطر و ادکلن با رایحه ی دلخواه برای فرد موردنظرتان می تواند یک هدیه به یادماندنی باشد.

 باکس لوازم آرایشی یک هدیه کامل

لوازم آرایشی محبوب همه ی بانوان است و به خانم ها حس بسیار خوبی می دهد حتی آن هایی که به صورت روزانه آرایش نمی کنند و ارتباط خوبی با آرایش ندارند. ست لوازم آرایشی نیز به عنوان هدیه روز ولنتاین گزینه خوب و مناسبی می‌باشد می توانید ست برند آرایشی برای هدیه در نظر بگیرید و یا با توجه به بودجه ای که دارید می توانید خودتان به صورت جداگانه و تکی تهیه کنید.مثلا:خط چشم،ریمل،رژ لب و غیره را داخل کیف لوازم آرایشی زیبا قرار دهید.

سخن پایانی

در پاسخ به این سوالات که روز ولنتاین چه کادویی بخریم؟برایتان انواع ایده خرید کادوی ولنتاین را عنوان کردیم. در این مقاله سعی کردیم هر آن چه که می تواند به عنوان کادو ولنتاین، مورد استفاده قرار گیرد و یا اینکه به تهیه کادو ولنتاین عاشقانه مورد علاقه تان، به شما کمک کند را بیان کنیم.

 

 

دستبند نقره پاندورا
دکمه بازگشت به بالا