اجتماعیویژه

وضعیت پایگاه شکاری و فرودگاه اصفهان پس از وقایع اخیر + فیلم

با وجود ادعا‌های رسانه‌های معاند درباره انفجار در پایگاه هشتم شکاری اصفهان، خبرنگاری با حضور در اطراف پایگاه شکاری و فرودگاه اصفهان آخرین وضعیت این منطقه را تشریح کرد.

به گزارش تسنیم، در حال حاضر امنیت کامل در فرودگاه هشتم شکاری بوده و هیچ خبری از انفجار در پایگاه شکاری وجود ندارد و تمام ادعا‌های رسانه‌های معاند کذب بوده و تردد در فرودگاه و اطرف پایگاه هشتم شکاری برقرار است.

غلی‌رغم تلاش رسانه‌ها برای نشان دادن وضعیت غیرعادی در اصفهان، در حال حاضر فقط در مراکز عرضه حلیم مردم تجمع کرده‌اند و در صف خرید قرار دارند و گروهی دیگری از مردم در حال انجام ورزش صبحگاهی در ۳۱ فروردین ماه هستند و هیچ خبری از انفجار و یا وضعیت غیرعادی در شهر مشاهده نمی‌شود.

هیچ کدام از تاسیسات اصفهان هدف قرار نگرفته و تمام اخبار رسانه‌های خارجی به ویژه اسرائیلی در این خصوص کذب است.همچنین امیر سرتیپ دوم “میهن‌دوست” ارشد نظامی ارتش در استان اصفهان اعلام کرد: شنیده شدن صدای نسبتا شدید در شرق اصفهان، مربوط به شلیک پدافند هوایی اصفهان به یک شیء مشکوک بوده و هیچ خسارت و حادثه‌ای نداشته‌ایم.

با وجود جوسازی‌های رسانه‌ای، امنیت و آرامش برقرار بوده و خبری از هیچگونه انفجاری نیست.مردم در حال حاضر مشغول انجام امور روزانه خود هستند و عبور و مرور به راحتی در جریان بوده و هیچ گونه منع تردد و یا هرگونه ممنوعیتی در سطح شهر مشاهده نمی‌شود و همه چیز عادی است.

دستبند نقره پاندورا
دکمه بازگشت به بالا