گردشگریویژه

هجوم مسافران نوروزی این شهر را فلج کرد! + فیلم

شهرستان گناوه امسال نیز شاهد حضور گسترده مسافران و گردشگران است و تعداد مسافران ورودی به این شهر چندین برابر جمعیت شهر گناوه است.

خبرگزاری مهر: ظرفیت‌های بی نظیر شهرستان گناوه از جمله ساحل و بازارهای تجاری، روستاهای گردشگر پذیر، آب و هوای معتدل در این فصل سال، طبیعت زیبا و از همه مهم‌تر خونگرمی و مهمان نوازی بندر نشینان مهمان نواز باعث شده تا ورود گردشگر به این شهرستان هر سال گسترده باشد.

شهرستان گناوه امسال نیز بار دیگر شاهد حضور گسترده مسافران و گردشگران بود و همه نقاط شهرستان به خصوص ساحل و سایت تجاری مملو از جمعیت در این ایام بود.

گناوه مرکز شهرستان این روزها میزبان مسافران بسیاری است و اگر چه مسافران از هفته‌ها قبل از عید نوروز و تحویل سال و تعطیلات رسمی در این شهر حضوری چشمگیر داشتند ولی این تعداد با آغاز تعطیلات رسمی نوروز ۱۴۰۳ بسیار بیشتر شد.

ساحل و سایت تجاری گناوه این روزها مملو از مسافران و گردشگران است که این بندر را برای سفر نوروزی و گذراندن تعطیلات برگزیده‌اند و چادرهای مسافران در ساحل و در کمپ‌ها، مدارس و محل‌های اسکان و پارک‌ها و در برخی موارد پیاده رو خیابان‌ها برپا است.

هرچند این جمعیت چندین برابر جمعیت گناوه است که زیرساخت‌های آن برای پذیرش این حجم از مسافر و گردشگر بسیار اندک است و به طور حتم مشکلات و کمبودهایی را نیز به دنبال خواهد داشت.

دستبند نقره پاندورا
دکمه بازگشت به بالا