مد و لباسویژه

نوروز 1403 با این رنگ‌ و استایل غوغا کنید

«رنگ سال رو می‌شناسی که؟ برای عید چی می‌خوای بپوشی؟» رنگ‌ها در استایل ما حرف زیادی برای گفتن دارند. هر سال شرکت پنتون رنگی را به عنوان رنگ سال انتخاب می‌کند و تمام طراحان لباس و برندها براساس آن کارهایشان را ارائه می‌کنند. کسانی هم که در مسیر مد همیشه حرکت می‌کنند برای اینکه به روز باشند به این رنگ توجه ویژه‌ای نشان می‌دهند.

به گزارش راهنماتو، از آنجا که سال نوی میلادی گذشته و رنگ مورد نظر انتخاب شده است حتما از آن خبر دارید. پنتون امسال رنگ «هلویی» را موردتوجه قرار داد که یک رنگ دلنشین و ملایم است و با بهار و سال نوی شمسی هم خیلی مناسبت دارد!

اگر شما هم به دنبال این هستید که در سال جدید و تعطیلات نوروز و دید و بازدیدها خوش پوش به نظر برسید برای شما چند رنگ را در نظر داریم که برای جذابتر به نظر رسیدن در اول بهار و سرزندگی طبیعت خیلی زیبا هستند!

هلویی

هلویی

رنگ هلویی بین نارنجی و صورتی در رفت و آمد است. هم دل آن را به دست آورده و هم دیگری را خوشحال کرده است! این رنگ ملایم و دوست داشتنی را می‌توانید هم به صورت ست کت و شلوار، کت و دامن، پیراهن، شومیز و شلوار و یا کلا در نظر گرفتن یکی از لباس‌هایتان به این رنگ اجرا کنید!

گیلاسی

گیلاسی

همه دوست ندارند رنگ سال بپوشند! این کاملا عادی و طبیعی است! خیلی از افراد از اینکه شبیه بقیه باشند دل خوشی ندارند و این بسیار قابل توجه است! یکی دیگر از رنگ‌هایی که می‌تواند سال نوی شما را خوشرنگ‌تر کند گیلاسی است. یک رنگ زنده، شاد، پرهیجان که نمادی از اقتدار است! حتی شما می‌توانید از ترکیب گیلاسی و هلویی همانطور که در تصویر می‌بینید استفاده کنید!

صورتی پاستلی

صورتی

رنگ صورتی یکی از تشکیل دهنده‌های رنگ هلویی است. مخصوصا اگر از نوع پاستلی باشد! این رنگ ملایم و لطیف قطعا نیازهای بهاری شما را هم برآورده خواهد کرد.

آبی یخی

9

آبی همیشه قشنگ است مخصوصا اگر از نوع کمرنگ و یخی باشد. ملایمت این رنگ در کنار صورتی کمرنگ و سفید بی نظیر است. استایل بسیار خوبی می‌توانید با این رنگ برای خودتان بسازید.

سبز نعنایی

9

اگر هیچوقت طرفدار رنگ سبز نبوده‌اید با این نوع سبز نظرتان عوض خواهد شد! سبز نعنایی و کمرنگ دلبری زیادی دارد. برای یک استایل دلچسب که نگاه هر کسی را به خود خیره کند واقعا مناسب است. از آن در کنار سفید و خاکی یا عسلی بهره بگیرید و تیپ فوق‌العاده‌ای برای خودتان بسازید!

خاکی

9

این رنگ فصل خاصی به خود نمی‌شناسد. طرفداران سبک مینیمال از طرفداران این رنگ هستند. از آنجا که این رنگ با هر نوع پوستی سازگار است و جذابیت و کلاس خاصی به فرد می‌دهد پیشنهاد می‌کنیم به آن فکر کنید و سعی کنید در انتخاب‌هایتان قرار دهید.

دستبند نقره پاندورا
دکمه بازگشت به بالا