اقتصادی

قیمت محصولات ایران خودرو کارخانه و بازار

شرکت ایران خودرو در تازه‌ترین اقدام خود، قیمت جدید هایما S7 پلاس را برای عرضه در بازار ایران اعلام نموده است. بر اساس این بخشنامه، نرخ جدید این خودرو برای اردیبهشت ماه سال جاری 1,083,658,000 تومان تعیین شده که نسبت به قیمت فروردین ماه، افزایشی معادل 50 میلیون و 750 هزار تومان را نشان می‌دهد.

قیمت جدید هایما S7 پلاس ویژه اردیبهشت 1403

خودرو هایما S7 پلاس
;قیمت فروردین 1,032,908,000 تومان
قیمت اردیبهشت 1,083,658,000 تومان
میزان افزایش قیمت ۵۰,۷۵۰,۰۰۰ تومان

 

مشخصات فنی هایما S7 پلاس

کراس اوور هایما S7 پلاس، از پیشرانه 1.8 لیتری توربوشارژ بهره می‌برد که توان تولید 170 اسب بخار قدرت و 230 نیوتن متر گشتاور را داراست و نیروی تولیدی از طریق یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک به چرخ های منتقل می‌شود.

گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به کار رفته در هایما S7 پلاس، عملکرد مناسبی در شرایط متنوع جاده‌ای و آب و هوایی کشور ایران از خود نشان می‌دهد. مجموعه موتور و گیربکس این محصول، به عنوان یکی از مزایای آن قلمداد می‌شود.

کالیبراسیون کامل موتور این خودرو توسط شرکت ایپکو و متناسب با شرایط راهها، آب و هوا و نوع بنزین موجود در ایران صورت پذیرفته است. این امر سبب شده تا هایما S7 پلاس بتواند با عملکرد بهتر، قابلیت اطمینان بالا و کمترین میزان استهلاک، فعالیت نماید. از جمله امکانات این خودرو می‌توان به فرمان برقی، صندلی‌های برقی، دوربین 360 درجه و سنسورهای نور و باران اشاره نمود.

تغییرات صورت گرفته در هایما S7 پلاس نسبت به مدل پایه شامل موارد زیر می‌باشد: داشبورد جدید، سیستم مولتی‌مدیا و جی.پی.اس نوین، پنل کنترل سیستم تهویه، غربیلک فرمان، کنسول میانی و اهرم ترمز دستی، رودری‌ها شامل روکش، قاب و کلید شیشه‌بالابر، روکش صندلی‌ها، آینه‌های جانبی، گل‌پخش‌کن بیرونی و دیگر تجهیزات.

دستبند نقره پاندورا
دکمه بازگشت به بالا