فرهنگی

عکس متفاوت و دیده نشده سارا بهرامی در قله دماوند

برترین‌ها: سارا بهرامی با انتشار عکس هایی از خودش از قله دماوند نوشت: سلام؛ پارسال ۲۸ مرداد؛ صعود به قله دماوند این بار از شمال شرقی؛ وقتی برگشتم خونه تصمیم گرفتم خاطره‌ی این صعود رو ۷ مهر در روز آتشنشانی در صفحه‌ام پست کنم، تا فرصتی باشه برای تشکر جانانه از محمد جواد و آقا داوود که اگر نبودند هرگز نمی تونستم دوباره این لذت‌رو تجربه کنم…

سارا بهرامی با انتشار عکس هایی از خودش از قله دماوند نوشت: سلام؛ پارسال ۲۸ مرداد؛ صعود به قله دماوند این بار از شمال شرقی؛ وقتی برگشتم خونه تصمیم گرفتم خاطره‌ی این صعود رو ۷ مهر در روز آتشنشانی در صفحه‌ام پست کنم..

این رفقای عزیز من

آتشنشان های دلیر ایران‌مون هستن. 7مهر اما نشد… نشد چون کار مهم‌تری در جریان بود،در جریان هست. رفقا ببخشید دیر شد،ببخشد نشد سر وقت ازتون تشکر کنم،شما قهرمان‌های ایران هستین … خیلی ممنونم که دست منو گرفتین. روز ملی دماوند مبارک تمام ایران، به امید روزهایی که همه از ته دل بخندیم.

دستبند نقره پاندورا
نمایش متن با لینک
دکمه بازگشت به بالا