سلبریتی ها

عکس/ خانم بازیگر بعد از کاشت ابرو؛ یک میلیارد تومان!

برای افرادی که به هر دلیلی ابروهای نازک و کم‌پشتشان را دوست ندارند، کاشت ابرو، روشی دائمی با ظاهری طبیعی است که می‌تواند بهترین گزینه باشد.

وقت صبح-کاشت ابرو برای داشتن ابروهای پرپشت‌تر و حجیم‌تر امروز به یکی از محبوب‌ترین روش‌های زیبا‌تر کردن صورت بین چهره‌های تاثیرگذار در شبکه‌های اجتماعی و ستارگان هالیوود تبدیل شد است.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح،«کریس تیگن»مدل و چهره تلویزیونی آمریکایی، یکی از کسانی است که این جراحی را انجام داده است، و روند بهبود و رشد ابروهای جدیدش را با مخاطبانش در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است.

خانم بازیگر بعد از کاشت ابرو!

هر چند ژنتیک نقش انکارناپذیری در فرم ابرو، پهنا و ضخامت موهای آن دارد، اما برخی روش‌های زیبایی مثل استفاده از موچین برای فرم دادن به آن‌ها می‌تواند روند رشد موهای ابرو را مختل کنند.

علاوه بر این، برخی شرایط پزشکی یا درمان‌های خاص نیز ممکن است باعث ریزش موی ابرو شود.

برای افرادی که به هر دلیلی ابروهای نازک و کم‌پشتشان را دوست ندارند، کاشت ابرو، روشی دائمی با ظاهری طبیعی است که می‌تواند بهترین گزینه باشد.

رسانه ای در‌این‌باره با دکتر عاصم شاهمالک، متخصص پیوند مو در سطح جهانی و یکی از معدود جراحان واجد شرایط این روش ظریف در بریتانیا، گفت‌وگو کرده است.

جراحی کاشت ابرو برای چه کسانی مناسب است؟

علاوه بر کسانی که صرفا به خاطر زیبایی، خواهان این تغییر‌ند، کسانی که قبلا ابروهایشان را بیش از حد برداشته‌اند یا آن‌هایی که به‌طور طبیعی ابروهای نازکی دارند و کسانی که در گذشته از «تریکتیلومانیا» رنج می‌بردند نیز کاندیدای این عمل جراحی‌اند.

«تریکتیلومانیا» یا اختلال موکندن، یک اختلال روانی است که در آن فرد موهای ابرو، یا سر خود را می‌کند.به گزارش وقت صبح  به گفته دکتر شاهمالک، برای بیمارانی که حداقل در یک سال گذشته این اختلال را درمان کرده‌اند و دیگر ابروهای خود را نمی‌کنند، می‌توان این روش را اجرا کرد.

همچنین کسانی که به‌خاطر ضربه فیزیکی یا جراحی، ریزش ابرو را تجربه کرده‌اند، مانند کسانی که تحت درمان سرطان بودند، یا قربانیان سوختگی با اسید نیز این جراحی یک روش مناسب است.

در هالیوود برخی ستارگان تا ۲۰ هزار دلار برای کاشت ابرو حرفه‌ای پرداخت کرده‌اند.

دستبند نقره پاندورا
دکمه بازگشت به بالا