آرایش و زیباییویژه

شیک ترین رنگ های رژ لب زمستانی ترند 2024

فرا رسیدن زمستان بسیاری از افراد را به فکر خرید ژاکت، پالتوهای رنگارنگ و پوتین های زیبا می اندازد.

اما این تمام چیزی نیست که برای تغییر استایل باید انجام دهید. تغییر روتین آرایش یکی دیگر از کارهایی است که می توان با آن به استقبال این فصل سرد و جذاب رفت. یکی از راه های تغییر روتین آرایش، انتخاب رژ لب های مناسب زمستان است.

قطعا یک آرایش زمستانی جذاب بدون آن رژلب های درخشان، جسورانه و گرم تکمیل نخواهد شد. در ادامه با معرفی بهترین رنگ های رژ لب زمستانی با راهنماتو همراه باشید

1- رنگ کدو حلوایی

به گزارش راهنماتو، یک رژ لب به رنگ کدو حلوایی قطعا طعم دلپذیر این میوه پاییزی و زمستانی را برای ما تداعی می کند. این رنگ یکی از برازنده ترین رنگ ها برای رژ لب و آرایش در زمستان است که این روزها خیلی ترند شده است.

رنگ کدو حلوایی


2- قرمز یاقوتی

رژ لب های قرمز یاقوتی یکی از مناسب ترین رنگ ها برای جشن های زمستانی مانند شب یلدا و کریسمس هستند. این رنگ می تواند هم رنگ های تیره و هم رنگ های روشن را در پوشش شما برجسته کند. رژ لب یاقوتی یکی از جذاب ترین رنگ ها برای رویدادهای رسمی است و می توانید در مراسم های غیر رسمی نیز شدت آن را کمتر کنید. از بهترین رنگ های لباس برای ست کردن با این رنگ رژ لب می توان به مشکی، قرمز، بنفش، نارنجی، آبی، متالیک، سفید و طلایی اشاره کرد.

قرمز یاقوتی


3- نود

رنگ نود از از قهوه‌ای کم رنگ تا بژ خنثی و قهوه ای پررنگ متغیر است. رژ لب نود را باید متناسب و نزدیک به رنگ پوستتان انتخاب کنید. این رنگ ها برخلاف رژ لب های رنگارنگ و پررنگ، ظاهری طبیعی به آرایش شما می بخشند و بدون یک آرایش چشمگیر، زیبایی خاصی برای لب های شما به ارمغان می آورند.

نود


4- شرابی

اگر طرفدار رژ لب های تیره و پررنگ هستید، به سراغ رنگ شرابی بروید. این رنگ جسورانه برای افرادی که پوست سبزه و برنزه دارند، بسیار مناسب است و زمستان یکی از بهترین زمان ها برای تغییر رنگ آرایش و رژ لب به این رنگ است.

شرابی


5- فوشیا

فوشیا بنفش مایل به قرمز روشن است که بر روی پوست های تیره فوق العاده به نظر می رسد. این رنگ رژ لب یک رنگ ساده تر و غیرنمایشی است و می تواند ظاهری چشم نواز و خاص را برای شما به ارمغان بیاورد.

فوشیا


6- شکلاتی

رژ لب شکلاتی علاوه بر به یاد آوری طعم خوش شکلات یک استایل زمستانی تند و شیرین را به یاد ما می آورد. این رنگ رژ لب آرایشی طبیعی و باوقار را برای شما به ارمغان می آورد و گزینه ای ایده آل برای خانم هایی است که پوست سبزه دارند.

شکلاتی


7- بنفش

بنفش یکی از جذاب ترین رنگ ها برای انتخاب ژاکت، رنگمو و آرایش زمستانی است. این رنگ رژ لب برای پوست های تیره و گندمی بسیار مناسب است و یک استایل شبک زمستانی را برای شما می سازد.

 بنفش


8- نارنجی سوخته

نارنجی سوخته یک رنگ جایگزین غیرخنثی و جذاب برای رژ لب های قرمز سنتی است و گزینه ای مناسب برای قرار ملاقات‌های دوستانه و مهمانی ها است و این رنگ هم برای پوست روشن و هم پوست تیره مناسب است و گزینه ای مناسب برای داشتن یک آرایش جذاب زمستانی است.

 نارنجی سوخته

دستبند نقره پاندورا
دکمه بازگشت به بالا