اقتصادی

شرایط واریز وجه خودروهای ثبت نامی سایپا ویژه سامانه یکپارچه

شرکت سایپا، پیش فروش محصولات خود را برای متقاضیان حائز شرایط اعلام کرده است.

متقاضیانی که در سال گذشته در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو برای خرید خودروهایی نظیر کوییک GX، کوییک GXR، کوییک اتوماتیک، ساینا و شاهین ثبت نام کرده و در تاریخ ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ به آنها پیامک ارسال شده است، می توانند با پرداخت مبلغ پیش پرداخت، برای دریافت خودروی مورد نظر ثبت نام نمایند.

طبق اعلام شرکت سایپا، خودروی اطلس G به جای انواع خودروهای شاهین و شاهین با گیربکس اتوماتیک که در زمستان ۱۴۰۲ و بهار و تابستان ۱۴۰۳ ثبت نام شده بودند، با مبلغ علی الحساب ۲ میلیارد و ۲۰ میلیون ریال قابل تحویل خواهد بود. قیمت نهایی این خودرو در زمان تحویل که از آبان تا اسفند ۱۴۰۳ (هفته چهارم) خواهد بود، براساس قیمت روز خودرو در قرارداد مشتریان تعیین می شود.

در بخش خودروهای کوچک شرکت، کوییک GX-L مجهز به سیستم ترمز ضد قفل (ESC) به جای کوییک GX، کوییک با گیربکس اتوماتیک و کوییک اس با استاندارد ۸۵ گانه که در تابستان ۱۴۰۳، زمستان ۱۴۰۲ و بهار و تابستان ۱۴۰۳ ثبت نام شده بودند، با مبلغ علی الحساب یک میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریال قابل تحویل خواهد بود. زمان تحویل این خودرو از شهریور تا آذر ۱۴۰۳ (هفته چهارم) پیش بینی شده است.

همچنین کوییک GXR-L مجهز به رینگ آلومینیومی و سیستم ترمز ESC به جای کوییک GXR، کوییک آر اتوماتیک و کوییک آر دنده ای تیپ اس با استاندارد ۸۵ گانه که در تابستان ۱۴۰۳، زمستان ۱۴۰۲ و بهار و تابستان ۱۴۰۳ ثبت نام شده بودند، با مبلغ علی الحساب یک میلیارد و ۸۹۰ میلیون ریال قابل تحویل خواهد بود. این خودرو از مرداد تا پایان سال ۱۴۰۳ (هفته چهارم) تحویل خواهد شد.

در نهایت، سهند – S به جای ساینا SDA که در زمستان ۱۴۰۲ (بخش دوم) ثبت نام شده بود، با مبلغ علی الحساب ۲ میلیارد و ۳۱۰ میلیون ریال قابل تحویل خواهد بود. زمان تحویل این خودرو از آبان تا اسفند ۱۴۰۳ (هفته چهارم) برآورد می شود.

جدول شرایط فروش واریز وجه خودروهای ثبت نامی سایپا سامانه یکپارچه ویژه اردیبهشت 1403

 

نوع خودروی ثبت نامی نوع خودروی قابل تحویل اولویت ثبت نامی مبلغ على الحساب پیش پرداخت ( ریال ) قیمت خودرو زمان تحویل
اطلس اطلس G تابستان ۱۴۰۳ 2,020,000,000 قیمت روز خودرو در زمان تحویل مندرج در قرارداد مشتریان آبان الی اسفند ۱۴۰۳ هفته چهارم
شاهین G
شاهین با گیربکس اتوماتیک زمستان ۱۴۰۲ بهار و تابستان
کوپیک GX کوییک GX-L با ترمز ESC تابستان ۱۴۰۳ ۱٫۸۴۰٫۰۰۰٫۰۰۰ شهریور الی آذر ۱۴۰۳ هفته چهارم
کوییک با گیربکس اتوماتیک زمستان ۱۴۰۲  بهار و تابستان
کوییک اس با استاندارد ۸۵ گانه زمستان ۱۴۰۲
کوییک GXR کوییک GXR-L رینگ آلومینیومی با ترمز ESC تابستان ۱۴۰۳ ۱٫۸۹۰٫۰۰۰٫۰۰۰ مرداد الی ایان ۱۴۰۳ ۱ هفته چهارم
کوییک آر اتوماتیک زمستان ۱۴۰۲ بهار و تابستان ۱۴۰۳
کوییک آر دنده ای تیپ اس با استاندارد ۸۵ گانه
ساینا SDA سهند – S زمستان ۱۴۰۲ بخش دوم  2,310,000,000 آبان الی اسفند ۱۴۰۳ هفته چهارم

 

دستبند نقره پاندورا
دکمه بازگشت به بالا