آشپزی

سریع‌ترین کیک رژیمی و فقط تو 5 دقیقه بپز

«کیک می‌خوام! اما چاقی رو نمی‌خوام! موز و شکلات می‌خوام! اما کالری نداشته باشن!»

کیک فقط برای بچه‌ها ذوق و خوشحالی به ارمغان نمی‌آورد! بزرگترها هم عاشق کیک هستند، هرچقدر هم که کیک افزودنی‌هایی مثل شکلات و موز داشته باشد جذابیت آن بیشتر هم خواهد شد! این مورد واقعا قابل انکار نیست. اما فرق بزرگترها با بچه‌ها در این است که میزان کالری‌ها و چاق کنندگی کیک‌ها ممکن است مانعی باشد تا هرآنچه را دلتان می‌خواهد نخورید یا اینکه با عذاب وجدان این کار را انجام بدهید!

به گزارش راهنماتو، ما برای شما یک کیک خوشمزه و زیبا داریم که قرار است هم دل شما را به دست بیاورد و طعم خوشش همیشه زیر دندانتان بماند و هم اینکه نگران افزایش وزن نباشید! پس معطل چه هستید؟ سریع دست به کار شوید که راهنماتو همیشه به فکر شماست!

مواد لازم:

ماده غذایی مقدار
موز 2 عدد
جو دو سر پرک یک پیمانه
پودر کاکائو 1/3 پیمانه
بیکینگ پودر یک قاشق چای خوری
پودر نارگیل نصف پیمانه
عسل 2 قاشق غذاخوری
شیر یک پیمانه

طرز تهیه:

شما با درست کردن این کیک متوجه می‌شوید که تمام کیک‌ها قبل از آن سوءتفاهمی بیش نبوده است! به راحتی تمام مواد را داخل مخلوط کن بریزید و ترکیب کنید. همین کار شما راه خواهد انداخت! قرار نیست آردی را الک کنید! قرار نیست زرد ه و سفید را جدا کنید چون اصلا تخم مرغی وجود ندارد! لازم نیست نگران شکر باشید! همزن برقی وجود ندارد و روغن و کره هم به چشم نمی‌خورند!

یک قالب مناسب انتخاب کنید مواد را داخل آن بریزید و در فر 180 درجه سانتیگراد به مدت 25 دقیقه کیکتان را بپزید!

در عرض 25 دقیقه شما یک کیک دارید که بسیار خوشمزه است و ظرف خاصی هم کثیف نکرده‌اید! آیا دوست ندارید این کیک را هر روز بپزید!؟

اگر دوست دارید روی کیک شما زیباتر هم به نظر برسد می‌توانید مقداری کمی شکلات چیپسی یا حتی شکلات تخته‌ای خرد شده روی آن بریزید و بعد داخل فر قرار بدهید.

این کیک کالری زیادی ندارد اما بسیار زیاد روی اشتهای شما موثر است و می‌توانید به عنوان یک میان وعده‌ی خیلی قوی روی آن حساب کنید. نوش جان

دستبند نقره پاندورا
دکمه بازگشت به بالا