فرهنگی

زمان اکران انیمیشن شرک ۵ اعلام شد

ادی مورفی در گفت‌وگو با رسانه کولایدر از زمان حدودی اکران انیمیشن Shrek 5 پرده برداشت.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که ادی مورفی به زمان اکران انیمیشن Shrek 5 (شرک ۵) اشاره کرده است. این هنرپیشه آمریکایی اخیرا در گفت‌وگو با رسانه کولایدر اعلام کرد که انیمیشن Donkey با محوریت خر شرک در دست تولید قرار دارد و از «ماه‌ها پیش» مراحل تولید و ضبط دیالوگ‌های انیمیشن شرک ۵ آغاز شده است.

ادی مورفی در این‌باره به رسانه Collider گفت: «کار تولید انیمیشن شرک ۵ را از ماه‌ها پیش آغاز کردیم. درواقع کار صداپیشگی اولین پرده نمایش را انجام دادم. در طول سال جاری کار را ادامه می‌دهیم و به پایان می‌رسانیم. انیمیشن Shrek 5 اکران می‌شود و کاراکتر خر انیمیشن خودش را خواهد داشت. ما روی انیمیشن جدیدی با محوریت خر شرک نیز کار می‌کنیم؛ بنابراین طرفدارها می‌توانند علاوه‌بر انیمیشن شرک ۵ منتظر تولید انیمیشن خر شرک باشند.»

ادی مورفی ادامه داد که انیمیشن Shrek 5 برای اکران در سال ۲۰۲۵ در نظر گرفته شده است و سپس انیمیشن Donkey از راه می‌رسد: «این دو انیمیشن به‌طور همزمان ساخته نمی‌شوند. من ضبط دیالوگ‌های شرک را آغاز کردم و فکر می‌کنم که در سال ۲۰۲۵ روی پرده سینما می‌رود. در مرحله بعدی به‌سراغ تولید انیمیشن Donkey خواهیم رفت.»

سال گذشته کریس ملداندری، بنیان‌گذار و مدیرعامل ایلومینیشن از تولید انیمیشن Shrek 5 خبر داد: «پیش‌بینی می‌کنیم که بازیگرهای [قبلی] بازگردند. مذاکرات آغاز شده است و بازیگرها اشتیاق زیادی برای بازگشت دارند.»

انیمیشن Puss in Boots (گربه چکمه‌پوش)، انیمیشن Puss in Boots: The Last Wish (گربه چکمه‌پوش: آخرین آرزو) و انیمیشن سریالی The Adventures of Puss in Boots (ماجراهای گربه چکمه‌پوش) تنها آثاری بودند که پس از اکران انیمیشن Shrek Forever After (شرک برای همیشه) در سال ۲۰۱۰ تقدیم طرفدارها شدند.

دستبند نقره پاندورا
دکمه بازگشت به بالا