بازیتکنولوژی

رکورد فروش بی‌سابقه! پلی‌استیشن ۵ به محبوب‌ترین کنسول بازی جهان تبدیل شد

محبوبیت بازی‌های ویدیویی از مدت‌ها قبل روند افزایشی دارد و جذب افراد بیشتر نشانه‌های خوبی برای این صنعت محسوب می‌شود. بی‌شک صنعت بازی به تجارتی پرسود تبدیل شده است و به‌نظر نمی‌رسد این روند در آینده‌ی نزدیک کند شود زیرا بازی‌های جدید همیشه با نسخه‌های بازسازی‌شده‌ی مبتنی‌بر نسخه‌های قبلی، دردسترس گیمرها قرار می‌گیرند.

به‌عنوان مثال داده‌های ماه فوریه نشان می‌دهد فروش بازی‌های ویدیویی در ایالات‌متحده به‌شدت افزایش یافته است. براساس این اطلاعات، عناوین جدید مثل Dead Space و Hodwarts Legacy میلیون‌ها نسخه فروش داشته‌اند و بازی‌های قدیمی‌تر نیز در این بازه‌ی زمانی با افزایش فروش مواجه شدند.

یکی دیگر از مهم‌ترین دلایل رونق فراوان در حوزه‌ی بازی، معرفی کنسول‌های جدید است. با وجود اینکه پلی‌استیشن ۵ سال ۲۰۲۰ روانه‌ی بازار شد، اما استقبال شدید خریداران، سونی را با کمبود عرضه‌ی این محصول مواجه کرد. با توجه به تقاضای زیاد برای خرید پلی‌استیشن ۵، افزایش سریع فروش آن چندان تعجب‌آور نیست. درواقع Circana گزارش می‌دهد که فروش کنسول‌های بازی به‌طور نجومی افزایش یافته است. PS5 سونی از نظر میزان فروش پیشتاز بازار است. درواقع این کنسول اکنون رکوردهای جدیدی را در این زمینه ثبت کرده که یکی از دلایل این محبوبی

دستبند نقره پاندورا
دکمه بازگشت به بالا