حوادثویژه

راز ‌قتل فجیع ۵ جوان در کوه‌های همدان

با گذشت سه روز از فاجعه روستای قزلجه‌ فرضیه‌هایی در مورد علت وقوع جنایت به دست آمده است در همان تحقیقات ابتدایی مشخص شد یکی از همان ۵ نفر عامل قتل ۴ نفر دیگر است و بعد از قتل‌عام خونین با اسلحه،‌ با شلیک گلوله به سمت خودش به زندگی خود نیز پایان داد.

ماجرا آنچنان سبب بهت و حیرت همه اهالی روستا و حتی شهرستان رزن شده بود که زمزمه‌ها در مورد این جنایت هولناک بحث داغ همه شد و در این میان شایعات زیادی هم دهان به دهان می‌چرخید. یکی از این شایعات این بود که مقتولین دنبال گنج بودند و برای همین به ارتفاعات رفته بودند اما در جریان یافتن گنج با همدیگر اختلاف پیدا کرده و سرانجام یکی از آنها با اسلحه به جان بقیه افتاد.

یکی از آنها قبلا چند باری گفته بود که ۴ نفر دیگر سهمش را از این مبلغ نداده‌اند.او همان کسی است که اسلحه زیر بدنش کشف شد و مشخص شد بعد از شلیک به دیگران خودکشی کرده است. فردی از بستگان نزدیک یکی از قربانیان می‌گوید: یکی از مقتولین که از قبل با بقیه اختلاف حساب پیدا کرده بود قبلا به پدرش گفته بود که دیگر حوصله زندگی را ندارم و می‌خواهم خودم و چند نفر دیگر را بکشم. ظاهرا او بقیه را به بهانه خوشگذرانی به روستا دعوت کرده بود.

اما هیچ کس فکرش را هم نمی‌کرد چنین فاجعه‌ای در راه باشد و کسی تهدیدهای این جوان را جدی نگرفت.

دستبند نقره پاندورا
دکمه بازگشت به بالا