مد و لباس

در این 5 موقعیت هرگز لباس مشکی نپوش!

مشکی یک رنگ جذاب، تطبیق پذیر، همه کاره و کاربردی است که تقریبا با هر رنگی ست می شود و قدرت بالایی در پنهان کردن انواع لکه و کثیفی دارد. این رنگ همچنین نور خورشید را بیشتر از رنگ‌های دیگر به خود جذب می‌کند و برای استفاده در فصول سرد سال بسیار مناسب است. علاوه بر این، برجستگی های بدن را محو کرده و موجب می شود لاغرتر و خوش اندام تر به نظر برسید. با این حال، بایدها و نبایدهای خاصی در خصوص پوشیدن این رنگ لباس وجود دارد که موجب می شود انتخاب آن در برخی موقعیت ها و رویدادها غیرمودبانه، نامناسب و غیرعملی به نظر برسد. استایلیست ها می گویند در این پنج موقعیت بهتر است از پوشیدن لباس های مشکی خودداری نمایید:

1- جشن های روزانه تابستانی

به گزارش راهنماتو، بهتر است در رویدادهای روزانه تابستانی از رنگ های روشن استفاده کنید. مشکی یک رنگ بسیار سنگین است که در طول یک رویداد شاد بیش از حد نامناسب به نظر می رسد. توصیه می کنیم در چنین رویدادهایی از رنگ های خنثی مانند کرم، سرمه ای یا خاکستری کم رنگ استفاده کنید. لباس های گل دار یا آبرنگی به رنگ های پاستلی و جواهری برای چنین مراسم هایی بسیار مناسب هستند.

مشکی


2- مراسم عروسی

عروسی یک جشن است و رنگ مشکی همیشه شادترین انتخاب برای این مراسم نیست. لباس های رنگارنگ و طرح دار حال و هوای بهتری به این مراسم عاشقانه می بخشند و در صورتی که محل برگزاری مراسم عروسی در ایام گرم سال است، بهتر است از لباس های رنگ روشن برای خنک تر ماندن خود استفاده کنید. اگر به لباس های رنگ روشن علاقه ندارید، پیشنهاد می کنیم لباس هایی به رنگ سرمه ای یا بادمجانی بپوشید. با این حال اگر تم مراسم شما سیاه و سفید است، می توانید این رنگ لباس ها را انتخاب کنید.

مشکی


3- یک رویداد تابستانی

از آنجایی که لباس مشکی قادر است مقدار زیادی گرما را به خود جذب کند، بهتر است در رویدادهایی که در ایام گرم تابستان برگزار می شوند، از پوشیدن این رنگ لباس اجتناب کنید. پوشیدن لباس مشکی در روزهای گرم سال منجر به گرمازدگی و ناراحتی شما خواهد شد. علاوه بر این، بسیاری از حشرات به سمت رنگ‌های تیره جذب می شوند و منجر به ایجاد مزاحمت به ویژه در مراسم هایی که در فضای باز انجام می شوند، خواهند شد.

مشکی


4- جشن زندگی

جشن زندگی رویدادی به منظور یادآوری و تکریم عزیزی است که به تازگی دنیا را ترک کرده است. بنابراین نباید در چنین مراسمی لباس مشکی به تن کنید. اگر به پوشیدن لباس های رنگ روشن علاقه ندارید، پیشنهاد می کنیم از رنگ های آبی، شرابی، بنفش تیره و قهوه‌ای استفاده کنید. حتی می توانید در این مراسم رنگ های مورد علاقه متوفی را به تن کنید.

مشکی


5- مصاحبه شغلی

هدف از مصاحبه شغلی، یافتن فرد متمایز در میان سایر مصاحبه کنندگان است و پوشیدن یک لباس مشکی رنگ شما را از سایرین متمایز نخواهد کرد. بنابراین توصیه می کنیم به جای پوشیدن یک لباس مشکی رنگ، یک کت یقه بلیزر به رنگ خنثی و طرح دار به تن کنید.

مشکی

دستبند نقره پاندورا
دکمه بازگشت به بالا