آرایش و زیبایی

خیلی ارزان و ساده با خط اخم پیشانی خداحافظی کن!

«خط اخم دارم! جز فیلر و ژل کاری نمی‌شه کرد؟!»

پیدا شدن خط اخم تنها حاصل بالا رفتن سن نیست، بلکه اگر شما آدم اخمویی باشید به مرور این اتفاق زودتر هم برای شما خواهد افتاد! اما اگر این مساله شما را اذیت می‌کند و درصدد رفع آن هستید بهتر است یکسری کارها و اقدامات را انجام بدهید. اولین کاری که به ذهن همه می‌رسد بوتاکس است. و در مراحل بعدی بسته به نوع خط اخم که چقدر عمیق است، تزریق ژل و فیلر و چربی هم پیشنهاد می‌شود.

به گزارش راهنماتو، اگر شما دوست ندارید از این روش‌های زیبایی استفاده کنید پس دستکم در منزل ماسک‌های طبیعی را بسازید و بدون اینکه هزینه گزافی هم بپردازید به مرور شاهد برطرف شدن خط اخم و یا چین و چروک‌های ریز دور چشمتان باشید.

مواد لازم:

تخم مرغ یک عدد

شیر 5 قاشق غذاخوری

آرد نشاسته ذرت یک قاشق غذاخوری

طرز تهیه:

تخم مرغ را آبپز کنید و فقط زرده آن را نگه دارید! سفیده آن را دور نیندازید، با میل و رغبت کامل آن را بخورید تا پروتئین بدنتان هم تامین بشود! زرده آبپز شده را در یک ظرف با پشت چنگال یا قاشق له کنید. شیر را به همراه آرد نشاسته ذرت به آن اضافه کنید و خوب هم بزنید تا یکدست شده و شبیه کرم و ماسک‌هایی که همیشه استفاده می‌کنید گردد. این ماسک را روی خط اخم یا دور چشمتان که چین و چروک دارد بزنید. 20 دقیقه منتظر بمانید تا خشک بشود و بعد از طی این مدت با آب ولرم صورتتان را بشویید و با دستمال کاغذی یا حوله تمیز و نرم آن را خشک کنید.

هفته‌ای دو بار از این ماسک استفاده کنید تا به مرور شاهد تاثیرات مثبتش روی پوستتان باشید. هر وقت اقدامی برای مراقبت از پوست صورت انجام می‌دهید خیلی معجزه‌وار در انتظار تغییر آنی نباشید، بلکه باید به صورت مستمر و همیشگی این کار را انجام بدهید و مطمئن باشید کاری که در آن پیوستگی باشد به نتیجه خواهد رسید.

دستبند نقره پاندورا
دکمه بازگشت به بالا