دکوراسیونویژه

خلاقانه ترین ایده های چیدمان حمام کوچک

حمام یکی از پر از رفت و آمدترین مناطق خانه است که به سرعت می تواند به هم ریخته و شلوغ شود. خصوصا اگر در یک خانه کوچک زندگی کنید، این بی نظمی می تواند بیش از حد جلب توجه کند.

می توانید به کمک چند ایده خلاقانه از فضای حمام خانه خود حداکثر استفاده را ببرید و آن را طوری سازماندهی کنید که همیشه مرتب و خلوت به نظر برسد. در ادامه با آموزش این ایده ها با راهنماتو همراه باشید.

1- نصب قفسه برای حوله ها

به گزارش راهنماتو، می توانید از فضای عمودی برای قرار دادن حوله ها استفاده کنید. این قفسه ها برای قرار دادن انواع حوله، دستمال توالت، حوله های کاغذی بسیار عالی هستند. سعی کنید حوله های بزرگ را طوری تا کنید که فضای کمی را اشغال کنند و به راحتی درون قفسه ها جا شوند.

دکوراسیون

2- استفاده از قفسه های سبدی برای لوازم ضروری

لوازم ضروری، ابزارهای کوچک و محصولات زیبایی را در داخل قفسه های سبدی قرار دهید. به منظور حفظ نظم، لوازم را دسته بندی کنید و هر کدام را در جای خود قرار دهید. می توانید این قفسه ها را به راحتی با میخ به دیوار بکوبید.

دکوراسیون

3- قرار دادن لوازم نظافت در کابینت

یک کابینت را به لوازم نظافتی حمام اختصاص دهید. می توانید با نصب قفسه های عمودی بر روی دیواره های کابینت مکانی برای قرار دادن لوازم نظافتی کوچک در نظر بگیرید. قراردادن یک جا دستمال کاغذی و کیسه زباله درون کابینت نیز ایده خوبی است.

دکوراسیون

4- استفاده از گیره های آویز برای ابزار

از فضای پشت در کابینت روشویی برای آویزان کردن لوازمی مانند شانه، برس، سشوار و اتوی مو استفاده کنید. می توانید گیره های آویز چسب دار را به داخل در کابینت متصل کرده و تمام لوازم مورد نیاز خود را در این قسمت آویزان کنید.

دکوراسیون

5- استفاده از قفسه های حمام آویزی

قفسه های حمام آویزی برای قرار دادن انواع شامپو، صابون، نرم کننده، ماسک مو و لیف عالی هستند. می توانید از گیره های این قفسه ها برای خشک کردن لوازمی مانند لیف و حوله نیز استفاده کنید.

دکوراسیون

6- استفاده از نوارهای مغناطیسی

یک نوار مغناطیسی را در داخل کابینت روشویی نصب کنید و سنجاق، گیره مو، ناخن گیر، موچین و سایر لوازم فلزی را به آن بچسبانید. این کار از گم شدن آنها جلوگیری کرده و به سازماندهی این لوازم کمک می کند.

دکوراسیون

7- استفاده از آینه دو منظوره

آینه های دو منظوره یک راه حل عالی برای ذخیره سازی لوازم در حمام و سرویس بهداشتی های کوچک هستند. می توانید از فضای پشت این آینه ها برای قرار دادن لوازم زیبایی و بهداشتی استفاده کنید.

دکوراسیون

8- نصب قفسه برای لوازم تمیز کننده

از قفسه های دیواری برای قرار دادن محصولات تمیز کننده، اسفنج ها و سایر ابزارهای پاک کننده استفاده کنید. با این کار همیشه به لوازم مورد نیاز دسترسی خواهید داشت.

دکوراسیون

دستبند نقره پاندورا
دکمه بازگشت به بالا