حوادث

جزییات تازه از قتل فجیع زن و شوهر ایرانی در کانادا

پلیس شهر تورنتو از طریق یک تماس تلفنی در جریان تیراندازی در ساختمانی اداری در شمال این شهر قرار گرفتند و راهی محل حادثه شدند.

به گزارش خبرآنلاین، ساختمان اداری در مجاورت یک مهد کودک و یک دبستان قرار داشت و به همین دلیل باعث وحشت دانش‌آموزان و اولیای آنها شده بود.

روزنامه همشهری نوشت: وقتی مأموران وارد ساختمان اداری شدند، با اجساد 2 مرد و زن روبه‌رو شدند. فردی که پلیس را در جریان حادثه قرار داده بود، جوانی ایرانی به نام شاهرخ بود. او که طراح گرافیک و عکاس است و در ساختمان محل تیراندازی یک استودیو دارد به مأموران گفت: در محل کارم بودم که صدای درگیری 3نفر را در یکی از واحدهای ساختمان شنیدم. صدای 2مرد و یک زن بود اما توجهی نکردم و به اتاقم برگشتم تا اینکه صدای تیراندازی آمد. همان موقع از در پشتی ساختمان خارج شدم و با پلیس تماس گرفتم.

در بررسی‌های پلیس معلوم شد که 2نفر از افرادی که در این تیراندازی کشته شده‌اند ایرانی هستند. مردی به نام آرش و زنی به نام سمیرا. اما در ادامه تحقیقات جزئیات بیشتری درباره این حادثه به‌ دست آمد.

بررسی‌ها نشان می‌داد که این تیراندازی به‌دلیل اختلافات مالی رخ داده است. طبق اطلاعات پلیس، آرش حدود 11سال پیش مظنون یک پرونده کلاهبرداری 17میلیون دلاری بوده است. او متهم بود که به همراه 3نفر دیگر از وام‌دهندگان با جعل سند مالکیت 17میلیون دلار کلاهبرداری کرده بودند؛ پرونده‌ای که همچنان در جریان است.

تحقیقات پلیس نشان می‌دهد که آرش در روز حادثه(دوشنبه) به ساختمان اداری رفته و بعد از مشاجره با زن و مردی که در آنجا بودند بر سر اختلافات مالی، اقدام به شلیک کرده و این زن و مرد را به قتل رسانده است. سپس آخرین گلوله را به‌خودش شلیک و خودکشی کرده است. به‌گفته پلیس تورنتو، تحقیقات در این پرونده ادامه دارد.

دستبند نقره پاندورا
دکمه بازگشت به بالا