فرهنگی

تیلور سوئیفت در سال 2024 بدبخت خواهد شد!

کارشناسان می‌گویند تیلور سوئیفت می‌تواند در سال 2024 حرکتی بسیار بحث برانگیز انجام دهد!

تیلور سوئیفت می‌تواند با این کار در سال 2024 تمام شهرت و موفقیت خود را به خطر بیاندازد!

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، یک کارشناس روابط عمومی هشدار داده است که اگر تیلور سوئیفت با یک حرکت بحث برانگیز  در سال 2024 همه چیزس را به خطر  بیاندازد.

سال 2023 یکی از موفق‌ترین سال‌های تیلور بود. نام این خواننده 34 ساله به ندرت از تیتر اخبار خارج شد.

جدای از حرفه درخشانش و پیشرفت آن در 12 ماه گذشته، تیلور همچنین پس از جدایی تکان دهنده‌اش از جو آلوین، بازیگر بریتانیایی، در بهار گذشته برای رابطه جدیدش با تراویس کلسی خبرساز شد.

تیلور در سال 2024 در حرفه و زندگی شخصی خود با قدرت وارد شده است. او در ماه فوریه مرحله بعدی تور جهانی خود را آغاز می‌کند.

خطر برای تیلور

این کارشناس با اشاره به یک خطر قابل توجه برای خانم خواننده گفت که این مشکل در صورت دخالت تیلور در سیاست اتفاق خواهد افتاد.

2024 سال بزرگی در سیاست ایالات متحده با انتخابات ریاست جمهوری است.

«از تجربه 2020 می‌دانیم که تیلور توانایی تشویق جوانان 18 تا 24 ساله را برای ثبت نام برای رای دادن دارد. تیلور سوئیفت به اعتقادات سرسختانه خود مشهور است.

تیلور یک دموکرات است و به طور بالقوه می تواند جو بایدن را نجات دهد. نفوذ فرهنگی او این توانایی را دارد که جریان‌های سیاسی را تغییر دهد.

با این حال، تیلور با درگیر شدن بیش از حد در تأثیرگذاری بر سیاست ایالات متحده، به اشتراک گذاشتن دیدگاه‌های سیاسی خود و تظاهرات علیه سیاستمداران، در معرض خطر از دست دادن طرفداران قرار می‌گیرد. این موضوع می‌تواند تأثیر بسایر بدی بر حرفه او بگذارد.

دستبند نقره پاندورا
دکمه بازگشت به بالا