بازی

ترفند عالی برای کسب درآمد از بازی های استیم + با این بازی در کمترین زمان پولدار شو

Steam برای گیمرای پلتفرم کامپیوتر یک معدن طلاست. و هیچ چیز هم برای گیمرا  بهتر از پول درآوردن در موقع بازی شون نیست به طوریکه خیلی از گیمرها  در کنار بازی بازیهای مورد علاقشون روی Steam یک پولی هم به جیب میزنن. حالا چطوری میتونن اصلا در کنار بازی پول هم در بیارن؟

حالا شاید از خودتون بپرسین که خب من چطوری می‌تونم با بازی کردن بازی‌ها در Steam یک پولیم در بیارم؟ شما می‌تونید اشیاء تزیینی، کیس ها و لوت های نادر در بازی هارو بفروشین. فروش این آیتم ها روی استیم به اعتبار حساب Steamتون اضافه میشه.پس با ما همراه باشین تا راه‌های پول درآوردن در استیم رو باهم مرور کنیم.

مطمئناً می‌تونید در Steam پول کسب کنید. ما به نحوه‌های مختلفی که می‌تونید بازی خود رو به پول تبدیل کنین، خواهیم پرداخت. ولی اول به فروش اموال درون بازی در بازارهای آنلاین میپردازیم. بعدشم سراغ کیس های هر بازی و تریدینگ کارت های Steam میریم و در نهایت هم در مورد فروش اسکین‌ها صحبت میکنیم. اگر اینا نتونن نظرتونو برای پول درآورن جلب کنن دیگه فکر نکنم چیز دیگه‌ای باشه که بتونه!

پول درآوردن از طریق فروش لوت درون بازی

makemoneyonsteam

فروش لوت درون بازی که با مشقت و گرایند تو بازی‌ها کسب کردین، یکی از آسون‌ترین راه‌ها برای کسب پول از طریق بازی‌های Steamئه و همچنین یکی از جذاب‌ترین راه‌هاست.

اما چطوری کار می‌کنه؟

بزارید پس بهتون نشون بدم. اول از همه مطمئن بشین که بازی‌‌ای که دوست دارین بازی کنین این پنج مورد رو داشته باشه.

1. یک بازی رو انتخاب کنین که لوت نادری درش وجود داشته باشه.

2. یک بازی رو انتخاب کنین که به شما امکان گیفت کردن لوا به بازیکنای دیگه رو بده.

3. یک بازی رو انتخاب کنین که محبوب باشه. در نهایت، اگر خریداری نباشه دلیلی هم وجود نداره که اون بازی رو برید.

4. دوست داشته باشین بازی‌ای که انتخاب کردین رو بازی کنین، به حرفم خوب گوش کنین چونکه خیلی باید اون بازی رو برین!

5. حتما چک کنین که آیتم های اون بازی ارزش بالایی داشته باشن.و اگر به مقدار کمی پول فروخته می‌شن، ارزش وقتتون رو ندارن.

پس از پیدا کردن بازی‌ای که دوست دارین بازی کنید و لوت اون بازی رو بدست بیارین، بعدش هم وقت شرین فروش آنهاست.

ولی قبلش، یک تحقیق کوچولو کنین تا ببینید لوتتون چقد فروش میره و ارزشش چقدره تا بتونین تا حدی ایده‌ای از قیمتی که برای فروش لوتتون در نظر گرفتین رو پیدا کنین.

وقتی چندتا قیمت برای لوت خودتون پیدا کردین، میانگین قیمت رو حساب کنین. هدف این کار اینه که قیمتی بزارین که در نیمه پایین محدوده قیمت متوسط اون لوته. این به این معنیه که کاربرایی که سعی در فروش لوت به قیمیی بیش از حد گرون دارن رو زیر سوال ببرین. به طوریکه مشتری های اوناهم سمت شما بیان.

بعدش، می‌خواید لوت رو برای فروش ثبت کنید. بعد از اون هم، تنها سوالی که باقی می‌مونه اینه که کی لوتتون فروش میره.

بعدشم که لوتتون فروش رفت تبریک میگم شما تونستین با بازی پول بدست بیارین.

پول درآوردن از طریق فروش کیس بازی‌ها

csgocases

کیس‌ها این روزها جز جداناپذیری از  بازی‌های چندنفره مدرن شدن، چونکه ناشرها، نه توسعه‌دهنده‌ها سعی در چلوندن آخرین قطره پول از بازیکناشون هستن.

با این حال، بازهم اونقدرا به نفع این ناشرای خریص نیست، چونکه Steam به شما اجازه می‌ده تا کیس هاتون رو برای کردیت Steam بفروشید.

خب، اول از همه بهتون بگم که اصلا کردیت Steam چیه؟

کردیت Steam به زبون ساده پولیه که در کیف پول Steam خودتون دارین. اما چرا بهش میگیم کردیت به جای “پول”؟

ما بهش کردیت می‌گیم چون که هیچ وقت نمی‌تونید به آسونی اون رو نقد کنین. شما فقط می‌تونید از کردیتتون برای خرید بازی‌ها یا آیتم‌ها استفاده کنین.

بهرحال، بزارین برگردیم به بحث اصلیمون.

بنابراین، کیس‌ها یک راه عالی برای کسب کردیت هستن چون خیلی از بازی‌ها اونارو در خودشون دارن. بعد هم میتونین این کیس هارو روی مارکت یا بازار Steam قرار بدین.

کیس هارو معمولاً تا 5 دلار می‌تونین بفروشین. اما کیس های خیلی نادر هم ممکنه قیمتشون به صدها دلار هم برسه.

خریدارای این کیس ها معمولا پولی که براش زحمت کشیدن رو به امید پیدا کردن آیتمی که درون این کیس‌ها هستن خرج میکنن. حتی اگر احتمال پیدا کردن هر آیتم خاصی که دنبالش در واقعیت از احتمال برنده شدن در لاتاری کمتر باشه!

ولی تا میتونین فقط بچسپین به بازی کردن و خودتون رو درگیر باز کردن کیس‌ها نکنین تا بتونین بفروشینشون، شما هر چقدر بیشتر و پیگیرتر بازی کنین میتونین رآمد بیشتری داشته باشین.

اگر برای 2 ساعت بازی کرده و به طور میانگین در اون زمان 10 کیس گرفته باشین، در حالت تئوری تونستین 10 دلار به جیب بزنین. حالا فکر کنین این کار رو به مدت 30 روز در ماه انجام بدین و این میتونه یک منبع درآمد فرعی خوبی برای شما باشه.

پول درآوردن از طریق فروش تریدینگ کارت‌های Steam

steamtradingcards

تریدینگ کارت های Steam برای اولین بار در سال 2013 معرفی شدن. اونا برای عملکرد مشابهی با سیستم جایزه Xbox Live طراحی شده بودن. اینا پاداش‌هایی برای تکمیل رویدادهای توی بازی هستن.

با این حال، سریعاً از حالت یک سیستم جایزه ساده خارج شدن. کارت‌های Steam در حال حاضر در تقریباً 7000 بازی در سراسر Steam اهدا می‌شن، و برای خرید بازی‌ها در طول فروش‌های Steam به ازای هر خرید این کارت‌ها به شما داده می‌شن.

با این حال، Steam یک سیستم معامله‌ قدرتمند با کارت‌هارو ایجاد کرده چون نمی‌تونید تمام کارت‌های یک بازی رو فقط از طریق بازی خود به دست بیارین.

به عنوان مثال، Half-Life 2 دارای مجموعه‌ای از 8 کارت است. با این حال، تنها میشه تا 4 کارت رو به صورت تصادفی از طریق خود بازی به دست آورد. تنها راه دیگر برای گرفتن 4 کارت باقیمانده، معامله با بازیکنای دیگست.

و تنها راه برای معامله‌، خرج کردن پوله پس به دنبالش بازاری هم به وجود اومد. کارت‌های بسیار نادری به سرعت ظاهر شدن و ببه مقادیر زیادی پول فروخته می‌شدن. برخی از کارت‌ها در Steam بنزدیک 2000 دلار فروخته شدن.

پول درآوردن از طریق فروش اسکین

steamskins

یکی دیگه از راه‌های عالی برای پول درآوردن در Steam، فروش اسکین‌هاست.

 

اسکین‌ها به یک کسب و کار عظیم در Steam ظاهر شدن. اسکینهای بسیار نادر اغلب به بیشتر از 1000 دلار فروخته می‌شن. و هر روز اسکین‌های بیشتری به باشگاه 1000 دلاری ملحق می‌شن.

بازی‌هایی مثل Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO)، اسکین‌ها رو به عنوان پاداش برای بازی در بازی‌های چندنفره ارائه می‌دن. شما اسکین‌ها رو فقط با بازی کردن دریافت می‌کنین. اما اگر خوب بازی کنید و بتونید بازی‌ها رو ببرید، که در مقابل پاداش‌های اضافی و بهتری رو دریافت می‌کنین. بنابراین، ارزش بازی کردن خوبی رو داشته و توانایی کسب اسکین‌های با ارزشی رو داره.

بازی‌های دیگه‌ای مثل DOTA و Team Fortress 2 همچنین اسکین‌ها رو برای آواتارها و همچنین آیتم های ظاهری در بازی ارائه می‌دن. اینها می‌تونن به همان روش که در CS:GO انجام می‌شه، فروخته بشن و یک جایگزین معتبر برای کسب پول باشن. حتی بازارهای آنلاینی وجود دارن که به فروش اسکین‌ها می‌پردازن.

دستبند نقره پاندورا
دکمه بازگشت به بالا