سبک زندگیمد و لباس

ترفندهای خرید کادوی لوکس و لاکچری

خرید کادوی لوکس و لاکچری

خرید هدیه همیشه چالش برانگیز است، چه برای کسی باشد که به خوبی او را می‌شناسیم، چه برای کسی که تازه با او آشنا شدیم. اگر شما هم در نظر دارید که کادوی لوکس، خاص و در عین حال کاربردی بخرید، این مطلب می تواند به شما ایده‌های جذابی برای هدیه تولد لاکچری پیشنهاد دهد. نکته‌ای که در مورد خرید هدیه لوکس وجود دارد این است که کدام یک از مواردی که در ادامه گفته می شود به سلیقه و روحیات فرد نزدیک تر است. علاوه بر این باید این را هم مورد توجه قرار دهید که فرد قرار است از کادوی شما استفاده کند نه اینکه آن را در گوشه ای رها کند.

برای مشاهده انواع نیم ست ها و زیورآلات سفارشی و خاص می توانید به صفحه پاندورا سر بزنید.

جواهرات و زیورآلات

اولین اشیای گرانبهایی که به ذهنتان خطور می کند، احتمالا جواهرات و زیورآلات هستند. بسیاری از خانم ها از این قسم هدایا استقبال می‌کنند. ممکن است میشه از آن استفاده کنند و یا از آن به عنوان یک یادگاری مراقبت کنند و این موضوع به انتخاب شما بستگی دارد. می توانید به یک قطعه کلاسیک جواهر بسنده کنید یا یک طلای ظریف حتی یک نیم ست نقره جذاب را برای هذیه انتخاب کنید و با یک باکس زیبای گل کادوپیج کنید.

عطر و ادکلن

از آنجایی که عطرها خاطراتی را برای شما تداعی می کنند می توانند یکی از هدایای ماندگار باشند. می توان گفت بو و رایحه های آشنا می تواند اشخاصی که از آن ها استفاده می کنند را بنمایاند. پس عطر و ادکلن می تواند به جهت جایگاه و ویژگی هایی که دارد گزینه مناسبی باشد.

ساعت

ساعت از آن دسته اکسسوری هایی است که معمولا اکثر اوقات استفاده می شود. می توانید هم از مدل های استیل و هم از نوع هوشمند تهیه کنید. ساعت ها بازه متنوعی برای انتخاب باشند. برای انتخاب یک ساعت لوکس باید برندهای موجود در بازار ایران را به خوبی بشناسید. برای تهیه ساعت های هوشمند هم می توانید از فروشگاه های اینترنتی کمک بگیرید و نظرات کاربران را بخوانید.

گوشی موبایل

با اینکه گوشی موبایل برای کاربردهایی که دارد مورد استفاده همه است اما این روزها هر چه قیمت ها بالاتر می روند بازهم بازار خوب متعلق به گوشی های گران قیمت است. گوشی های هوشمند از برندهای اپل و سامسونگ یک طرف و در از طرف دیگر گوشی هایی که محض تجمل و کمیاب بودن هستند برای این منظور وجود دارند. گوشی های ورتو می تواند بهترین انتخاب برای کادو به افرادی باشد که هدیه های لوکس را می پسندند.

اتومبیل

این صحنه را حتما دیده اید الا از نزدیک نه از شبکه های اجتماعی که فردی با گرفتن یک سوئیچ ماشین به عنوان هدیه چقدر شگفت زده و خوشحال خواهد شد. این اتفاق به واقعیت نزدیک است. البته اگر هدیه را به فردی دهید که ماشین رده پایین تری از کادوی شما داشته باشد.

حیوان خانگی

یکی از علاقمندی های بسیاری از افراد در دنیای امروز داشتن یک حیوان خانگی است. خصوصا برای افرادی که احساس تنهایی می کنند یا تنها زندگی می کنند. اما باید این مورد را در نظر بگیرید که آن فرد باید مسئولیت آن را به عهده بگیرد. این مسئولیت تنها تقبل مخارج حیوان خانگی نیست. آن ها به توجه و وقت هم نیاز دارند.

سفر تفریحی

مناسبت های جهانی بهترین زمان برنامه ریزی برای یک سفر رویایی هستند. اگر طرف شما فردی باشد که دوست دارد به یک نقطه خاص از دنیا سفر کند کارتان راحت است. فقط کافی است یک سفر چند روزه تدارک ببینید. به طور مثال سفر به دبی می تواند کادویی هیجان انگیز برای فردی باشد که به دنبال گردش در هتل ها و رستوران های لوکس است.

کلکسیون

خرید یک کلکسیون خاص از اشیای قیمتی به عنوان هدیه ممکن است کمی عجیب به نظر برسد اما اگر فرد مورد نظر از آن دسته آدم هایی باشد که وقتی وارد خانه اش می شوید احساس می کنید به یک عتیقه فروشی وارد شدید ماجرا کاملا فرق می کند. حال این کلکسیون می تواند لوازم دکوری منزل باشد یا دیسک گرامافون می تواند برای آن فرد معنای خاص و آشنایی را داشته باشد.

نکات زیر را جدی درباره خرید کادوی لوکس بگیرید!

  • حتما از سلیقه فرد مورد نظر به حد نسبی آگاه باشید. اگر مطمئن نیستید از افراد نزدیک به او نظر بپرسید.
  • درباره بودجه منطقی تصمیم بگیرید. کادوی لوکس معمولا هزینه بالایی را در بر دارد. هر هزینه ای را به راحتی نپذیرید.
  • از جای مطمئن خرید کنید تا برای گارنتی یا تعویض به مشکل نخورید.
  • از اصالت کالا مطمئن شوید. در زمان خرید به دقت تحقیق کنید.

 

 

دستبند نقره پاندورا
دکمه بازگشت به بالا