پوست مو و زیبایی

بهترین پودر تثبیت کننده آرایش زیر 200 هزار تومان

از صبح تا شب می‌ری سرکار و نمی‌خوای آرایشت تکون بخوره؟ مهمونی دعوتی اما فکر می‌کنی چون پوست چربی داری، آرایشت زود خراب می‌شه؟ لازم نیست نگران باشیم.

حتی اگر می‌خواهیم مبلغ کمتری هزینه کنیم نیز می‌توانیم پودر تثبیت کننده آرایش خوبی تهیه کنیم. راهنماتو بهترین پودر تثبیت کننده آرایش زیر دویست هزار تومان را برای شما پیدا کرده است، همراهیمان کنید.

به گزارش راهنماتو، در میان پودر فیکس‌ها یا همان پودر تثبیت‌کننده‌های آرایش، برند فستیوال شماره 00 گزینه‌ی بسیار خوبی است. این محصول که تولید داخلی است، توسط وزارت غذا و دارو به تایید رسیده است و کاملا متناسب با نوع پوست ایرانیان است. این نوع از پودر فیکس را به راحتی می‌توان با یک برس مخصوص بر روی آرایش گذاشت و پس از مدتی با براش، پودرهای اضافی را از روی صورت برداشت. وزن 25 گرمی این محصول به راحتی می‌تواند استفاده ماهیانه یا شاید سالیانه شما را پاسخ دهد و از آرایشتان محافظت کند.

چرا این پودر تثبیت کننده بهترین انتخاب است؟

پیش از هر چیز باید به آن‌هایی که دوست ندارند آرایش براقی داشته باشند و چربی پوستشان پیدا باشد، مژده بدهیم که پودر فیکس فستیوال به راحتی آرایش شما را مات خواهد کرد. بعلاوه، اگر نوع پوست شما به گونه‌ای است که تعرق می‌کند، یا موقعیت شما طوری است که در معرض آب قرار دارید، می‌توانیم از این پودر با خیال راحت برای محافظت از آرایشتان استفاده کنید. جالب این است که اکثر پودرهای فیکس گران قیمت به راحتی عیوب پوستی را می‌پوشانند، اما پودر فیکس فستیوال با این وجود که قیمت ارزان‌تری دارد می‌تواند منافذ پوستی شما را پر کند یا قرمزی و لک‌های پوشانده نشده با کرم پودر را بپوشاند.

1

اگر پیشنهاد ما موردپسند شما واقع نشد یا قبلا از آن استفاده کرده‌اید و از آن جواب مثبتی نگرفته‌اید، می‌توانید به موارد زیر فکر کنید:

     1.پودر تثبیت کننده آرایش سیترای شماره 404 (قیمت: 200000 تومان)

35 گرم، کشور سازنده ایران، بالا بردن ماندگاری آرایش، از بین بردن روغنی بودن مواد آرایشی روی پوست.

1

     2.  پودر تثبیت کننده آرایش مریدا شماره 41 (قیمت: 150000 تومان)

18 گرم، کشور سازنده ایران، از بین بردن منافذ باز پوست یا کوچک‌ کردن آن‌ها، مورد تایید سازمان غذا و دارو، مات کننده آرایش و جلوگیری از نمایان کردن خطوط و چروک‌های پوستی.

1

     3.  پودر تثبیت کننده آرایش دیفکتو شماره D02 (قیمت: 190000 تومان)

18 گرم، کشور سازنده ایران تحت لیسانس ترکیه، مات کننده آرایش، جلوگیری از ریزش آرایش و گرد و غبار نشستن بر روی آرایش.

1

     4.  پودر تثبیت کننده آرایش بلیتا مدل 731 (قیمت: 120000 تومان)

11 گرم، کشور سازنده آلمان، از بین بردن خطوط آرایشی (فید کردن کانسیلر و غیره)، جلوگیری از چرب شدن پوست، نگهدارنده آرایش برای مدت زمان چند ساعته.

1

دستبند نقره پاندورا
دکمه بازگشت به بالا