دکوراسیون

بهترین مکمل طوسی در دکوراسیون چه رنگیه؟ + عکس

رنگ طوسی به دلیل تطبیق پذیری و سایه های متنوعی که دارد، یکی از محبوب ترین رنگ ها در طراحی داخلی است.

چه در حال تزئین اتاق نشیمن یا اتاق خواب خود باشید و یا قصد بازسازی حمام و آشپزخانه را داشته باشید، همیشه می توانید روی رنگ طوسی حساب کنید. خوشبختانه تعداد رنگ هایی که با طوسی سازگار نیستند، بسیار کم هستند. در حالی که این روزها گرایش به رنگ طوسی در دکوراسیون داخلی کمرنگ شده است، اما می‌توان با افزودن یک رنگ سازگار با این رنگ، یک دکوراسیون مدرن و به روز خلق کرد. در ادامه با معرفی مناسب ترین مکمل های رنگ طوسی در دکوراسیون داخلی با راهنماتو همراه باشید.

1- آبی

به گزارش راهنماتو، برای ایجاد یک فضای داخلی آرام می توانید از ترکیب آبی و طوسی کمک بگیرید. هم طوسی روشن و هم طوسی تیره بخوبی با آبی تیره هماهنگ می شوند. ترکیب طوسی با رنگ های سردی مانند آبی گرمای فضا را بیشتر کرده و زمینه مناسبی را برای اضافه کردن بافت و لایه بندی و گنجاندن تضادهای ظریف ایجاد می کند.

آبی


2- زرد

ترکیب رنگ زرد و طوسی یک دکوراسیون متفاوت و جالب برای شما خلق خواهد کرد. بهتر است رنگ زرد روشن را با طوسی تیره به کار ببرید. این کار فضای داخلی پر جنب و جوش، باطراوت و مدرنی را برای شما به ارمغان می آورد. به کار بردن زرد روشن و طوسی روشن در کنار یکدیگر فضایی آرامش بخش را برای شما خلق خواهد کرد. زردهایی که ته رنگ قهوه ای یا طوسی دارند، معمولا تطبیق پذیری بهتری با رنگ های خنثی دارند و موجب راحتی بیشتر فضا خواهند شد.

 زرد


3- قرمز

طوسی شدت و جنب و جوش قرمز را خنثی می کند. بنابراین ترکیب آنها در کنار یکدیگر موجب خلق دکوراسیون جذابی خواهد شد. به عنوان مثال، اگر رنگ مبلتان قرمز پررنگ است، رنگ دیوارها را طوسی روشن کنید. مهم است که در ترکیب این دو رنگ، از سایه های مکمل استفاده کنید. ترکیب طوسی روشن و قرمز روشن یک کنتراست بصری متعادل و هماهنگ ایجاد می کند. طوسی روشن به عنوان یک پس زمینه خنثی و پیچیده عمل می کند و به رنگ قرمز پر جنب و جوش اجازه خودنمایی خواهد داد. طوسی سرد را با قرمز پررنگ و گرم ترکیب کنید. می توانید سطوح بزرگتر مانند دیوارها و مبلمان را طوسی رنگ کنید و از رنگ قرمز برای رنگ آمیزی قطعات برجسته و عناصر تزئینی استفاده کنید.

قرمز


4- مشکی

طوسی و مشکی بخوبی یکدیگر را متمایز می کنند و یک فضای داخلی عمیق و برجسته ایجاد می کنند. شباهت مشکی و طوسی را نمی توان به عنوان دلیلی برای ترکیب نکردن آنها عنوان کرد. طوسی تیره یا روشن در کنار مشکی یک فضای تک رنگ زیبا و جسورانه خلق خواهد کرد. اگر فضا خیلی سرد به نظر می‌رسد، می‌توانید از پرده، کوسن و آثار هنری و تزئینی با رنگ های جسورانه و برجسته برای ایجاد بعد بیشتر در فضا کمک بگیرید.

 مشکی


5- سفید

در فضاهای روشن با نورپردازی مناسب می توانید از ترکیب رنگ طوسی کم رنگ یا طوسی تیره با سفید استفاده کنید. طوسی روشن با ته رنگ سرد در کنار رنگ سفید و کرم بخوبی عمل می کند. لایه بندی سایه های مختلف طوسی با رنگ های خنثی، عمق و جذابیت بصری فضا را افزایش می دهد. بافت‌های مختلف مانند روتختی، فرش، موکت و کوسن با این ترکیب رنگ موجب افزایش راحتی و آرامش فضا خواهد شد.

 سفید


6- صورتی

ترکیب صورتی و طوسی یک ترکیب رنگ خوشایند، آرامش بخش و مد روز است. رنگ طوسی روشن و سرد را به عنوان یک پس زمینه خنثی در نظر بگیرید و آن را با لوازم صورتی رنگ ترکیب کنید، چه ترکیبی آرامش بخش تر از این؟ برای دستیابی به ظاهری متعادل تر، بهتر است از طوسی به عنوان رنگ غالب در مناطق بزرگتر مانند دیوارها یا مبلمان استفاده کنید و منسوجاتی مانند بالش، پرده یا فرش صورتی رنگ را انتخاب کنید. الگوهای گلدار و هندسی روی کاغذ دیواری ها، اثاثه یا لوازم تزئینی با ترکیب رنگ طوسی و صورتی نیز ایده خوبی خواهد بود.

صورتی


7- بنفش

بنفش در طیفی از عمیق‌ترین سایه‌های بادمجانی و بنفش‌های سلطنتی برجسته تا اسطوخودوس، ارغوانی و یاسی ملایم امتداد دارد و در کنار طوسی بسیار عالی عمل می کند. سایه های مختلف بنفش در کنار طوسی فوق العاده خواهند بود و فضایی آرامش بخش در محل زندگی شما خلق خواهند کرد.

 بنفش

دستبند نقره پاندورا
دکمه بازگشت به بالا