دکوراسیونویژه

با این 8 ترفند خلاقانه صاحب هتل 5 ستاره شوید

هیچ چیز لذت بخش تر از اقامت در یک هتل لوکس نیست؛ یک اتاق لاکچری با فرش های مجلل، ملحفه های تمیز و دکور زیبا که یک خواب شبانه عالی را برای شما رقم می زند.

وقتی می توان به کمک چند ترفند کاربردی اتاق خواب خود را به یک هتل مجلل و لوکس تبدیل کنیم، چرا این لذت را به زمان اقامت در هتل محدود کنیم؟ در ادامه با آموزش ترفندهای تبدیل اتاق خواب به یک هتل 5 ستاره با راهنماتو همراه باشید:

1- بررسی تختخواب

به گزارش راهنماتو، اگر در هتل خواب راحت تری را نسبت به اتاق خواب تجربه می کنید، وقت آن رسیده که ابتدا تختخواب خود را بررسی کنید. به تجربه خوابیدن خود در آن هتل فکر کنید. چه چیزی این مکان را از اتاق خواب شما متمایز می کند؟ آسیب دیدگی تختخواب، سفتی تشک، حس و حال ملحفه ها و راحتی بالش را در نظر بگیرید. تهیه یک لیست از تختخواب و لوازم مرتبط با آن به شما کمک می کند تا اتاق خواب خود را بیشتر به شکل یک هتل پنج ستاره درآورید.

دکوراسیون


2- ملحفه های باکیفیت

یکی از مهم ترین ویژگی های هتل های لوکس، ملحفه های باکیفیت هستند. ملحفه هایی را خریداری کنید که لمس آنها بهترین احساس را بر روی پوستتان ایجاد می کند. در بیشتر هتل ها از ملحفه های پنبه ای استفاده می کنند، اما توصیه می شود پیش از خرید پارچه را لمس کرده و حس و حال آن را در نظر بگیرید. ملحفه های تمیز و تازه نیز حس و حال هتل های لوکس را برای ما تداعی می کنند. بنابراین توصیه می کنیم ملحفه های تخت خود را مرتبا بشویید و اتو کنید. ملحفه با تعداد نخ های 300 تا 400 تایی احساس راحتی بیشتری را برای شما به ارمغان می آورند.

دکوراسیون


3- نورپردازی مناسب

با در نظر گرفتن چند منبع روشنایی حالت های نورپردازی متنوعی را برای ساعات مختلف روز در نظر بگیرید. چراغ‌های رومیزی، یک لوستر سقفی مرکزی و چراغ‌های دیواری با قابلیت تنظیم شدت نور برای ایجاد حالات مختلف نورپردازی در اتاق خواب عالی هستند. به عنوان مثال، یک چراغ رومیزی یا دیواری در کنار تخت شما می تواند فضایی صمیمی و آرام را بدون تابش نور از بالا ایجاد کند. به دنبال لامپ هایی باشید که بر جذابیت بصری اتاق خواب شما می افزایند.

دکوراسیون


4- پرده مناسب

فیلتر و مسدود کردن نور اتاق خواب در ساعاتی از روز از اهمیت بالایی برخوردار است؛ خصوصا در صبح ایام تابستان. پرده های خاموشی برای داشتن یک خواب آرام ضروری هستند. این نوع پرده ها در مقابل نور نقش یک سد را بازی کرده و نقش موثری در بهبود کیفیت خواب شما ایفا می کنند. علاوه بر این، حس و حال یک هتل لوکس را به اتاق خواب شما می بخشند.

دکوراسیون


5- سادگی دکوراسیون

طراحی مناسب می تواند اتاق خواب شما را از یک اتاق معمولی به یک اتاق خواب لوکس تبدیل کند. برای دستیابی به چنین اتاق خوابی، از شلوغ کردن فضای اتاق خودداری کنید و سعی کنید چیدمان ساده ای را برای آن در نظر بگیرید. در واقع یکی از ساده ترین و در عین حال مؤثرترین راه ها برای افزودن ظاهری مجلل و هتلی به اتاق خواب، اجتناب از بی نظمی است. وجود لوازم متعدد در اتاق خواب موجب حواس پرتی و خواب ناآرام خواهد شد و برعکس، فضایی تمیز، مرتب و ساده و حس لوکس بودن فضا را به شما منتقل می کنند. چیدمان اتاق خواب با استفاده از اصول فنگ شویی نیز ایده خوبی برای دستیابی به یک چیدمان لوکس و آرامش بخش است.

دکوراسیون


6- پالت رنگی آرامش بخش

یکی از قابل توجه ترین عناصر اتاق های لوکس، پالت رنگی آنها است. برای ایجاد حس آرامش و تجمل از رنگ های خنثی مانند کرم، خاکستری و بژ به عنوان رنگ اصلی و از رنگ های سرمه ای و سبز تیره در کنار آنها استفاده کنید. اتاق خواب محل استراحت است و استفاده از دو رنگ آبی و سبز در این فضا احساس آرامش و حال خوب را برای ما به ارمغان می آورد. سبز مریم گلی یکی از آرامش بخش ترین رنگ ها برای استفاده در فضای اتاق خواب است.

دکوراسیون


7- پتوی مناسب

انتخاب یک پتوی زیبا و نرم راهی ایده‌آل برای افزودن رنگ‌های خنثی به اتاق خواب است. پتوی مناسب می تواند تختخواب شما را به یک نقطه کانونی تبدیل کرده و حس لوکس به فضای اتاق خواب شما ببخشد. اگر اضافه کردن پتو، مطابق سلیقه شما نیست، می توانید روی آثار برجسته ای همچون چند اثر هنری کلیدی و مجلل سرمایه گذاری کنید.

دکوراسیون


8- تشک و بالش

احساس استراحتی که بعد از یک شب اقامت در هتل به شما دست می دهد، تا حد زیادی به تشک تختخواب آن بستگی دارد. روی یک تشک باکیفیت سرمایه گذاری کنید. ملحفه تخت را با بالش های زیبا ست کنید. دو جفت بالش را به صورت عمودی در بالای تخت بچینید و چند کوسن مخملی زیبا مطابق با رنگ اتاق خواب را نیز در جلو آنها قرار دهید. می توانید از بالش های باکیفیتی همچون بالش های هیبریدی یا بالش های مموری فوم برای داشتن خواب بهتر کمک بگیرید.

دکوراسیون

دستبند نقره پاندورا
دکمه بازگشت به بالا