بازی

بالاخره هویت بازیگر یکی از نقش های اصلی GTA 6 لو رفت

با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی رسمی از Grand Theft Auto 6، گیمرها از هر گوشه‌ای دنبال کوچیک‌ترین اخبار در مورد توسعه این بازی هستن. یکی از زمینه‌هایی که همیشه افرادی منتظر هستن تا ازش خبر بهشون برسه؛ بازیگر و صداپیشه‌هایی هستن که قراره توی این بازی نقش های اصلی رو بازی کنن.

با سابقه‌ای که راکستار در استخدام مجدد صداپیشه‌ها و بازیگرا داره، خیلی قابل پیش‌بینیه که بفهمیم که این استودیو به نظر از صداپیشه‌های پروژه های قبلی این استودیو برای ایفای نقش توی بازیهای دیدشون دعوت کنن. چند وقت پیش بود که شایعات زیادی پخش شد که طرفدارای این بازی تونستن صداپیشه و بازیگری که قراره نقش Lucia رو در GTA 6 ایفا کنه شناسایی کنن؛ که بالاخره پس از ماه‌ها انتظار به این شایعات جواب داده.

Rockstar Games قراره که اولین رونمایی رسمی خودش رو برای GTA 6 در اوایل دسامبر داشته باشه، اما از همین پارسال بود که خیلی‌ها شروع به صحبت در مورد حضور این بازیگر در نقش Lucia داشتن. در کنار لیک‌های زیادی که پارسال منتشر شد، یک ویدیوی گیم‌پلی هم از GTA 6 منتشر شد و این موضوع رو تایید کردش که بازی یک شخصیت اصلی زن به نام Lucia رو هم قراره داشته باشه و بازی هم بعد از سالها به Vice City بر میگرده.

بنابراین بعد از این لیک، طرفدارا شروع به جستجوی گسترده کردن تا بتونن بازیگرایی که ممکنه که نقش Lucia رو بازی کنن پیدا کنن و با وجود اینکه طرفدارای این بازی معتقد بودن که اونو پیدا کردن، اما به نظر میاد که این حدس هم مثل خیلی چیزهای غیررسمی دیگه مرتبط با این بازی اونقدارهم درست نیست.

gta6-voice-actress-revealed

در این بین، Alexandra C. Echavarri Lecároz، بازیگری که خیلی از مردم فکر می‌کردن ممکنه نقش Lucia رو ایفا کنه، در Instagram به این شایعات پایان داد و اعلام کردش که بازی در GTA براش یک افتخار بزرگ بوده و صداپیشگی شخصیت Lupe براش همیشه یک هدف حرفه‌ای بوده و من خیلی ممنون هستش که بالاخره این هدفش تحقق پیدا کرد.

Lupe یک شخصیت در GTA Online هست که به بازیکنان کمک می‌کنه تا انبارهاشون رو مدیریت کنند. با اینکه این خبر تونست روی خیلی از شایعات در مورد GTA 6 آب سردی ریخته باشه که درست نباشن، اما کاربرا همچنان ادعا می‌کنن که ممکنه اون رو برای نقش Lucia دوباره انتخاب کنند.

با این حال، در کامنت‌ها اون این امکان رو رد کرد و نوشت: “کار کردن در GTA V یک لذت بزرگ بود. ولی من در GTA VI حضور ندارم.”

بنابراین، هویت Lucia هنوز رازی باقی مونده، اما اچاوری تنها بازیگری نیست که ممکنه نقشی در GTA 6 داشته باشه. مدت‌هاست که شایعات حاکی از اینه که برای صدا دادن به جیسون، Bryan Zampella انتخاب شده و حتی با بازیگر فرانکلین در GTA 5 هم محتوا ساخته. در هر صورت، با اینکه تریلر GTA 6 به سرعت نزدیک میشه، ممکنه خیلی سریع به این جواب‌ها برسیم.

دستبند نقره پاندورا
دکمه بازگشت به بالا