فن آوری های جدید

این چهره‌ها رکورددار بیشترین فالوئر در اینستاگرام شدند

گشت زدن در میان پست ها و استوری های اینستاگرام به جزئی از زندگی روزانه ی بسیاری از ما بدل شده است، تا حدی که برخی از پرفالوئرترین کاربران اینستاگرام حالا صدها میلیون دنبال کننده دارند.

اما کدام سلبریتی ها توانسته اند میلیون ها نفر را از طریق این شبکه اجتماعی تحت تأثیر قرار دهند؟ تصویر زیر که با استفاده از داده های وبسایت Social Blade تهیه شده، نشان می دهد که ۱۰ نفر برتر اینستاگرام از جهت تعداد دنبال کننده چه کسانی هستند.

کسانی که بیشترین دنبال کننده ی اینستاگرامی را در سال ۲۰۲۴ دارند

کریستیانو رونالدو، فوتبالیست پرتغالی، در اوت سال ۲۰۲۳ به اولین نفر در اینستاگرام بدل شد که تعداد دنبال کنندگان او از ۶۰۰ میلیون نفر عبور کرد. او در سال ۲۰۲۴ هم بیشترین دنبال کننده ی اینستاگرامی را در تمام این شبکه اجتماعی با ۶۲۴ میلیون فالوئر دارد.

جهت مقایسه خوب است بدانید که این میزان از مجموع جمعیت کشورهای آمریکا، مکزیک و کانادا بیشتر است.

فهرست ۱۰ نفر برتر اینستاگرام با بیشترین فالوئر به شرح زیر است:

۱- کریستیانو رونالدو: ۶۲۴ میلیون دنبال کننده

۲- لیونل مسی: ۵۰۱ میلیون دنبال کننده

۳- سلنا گومز: ۴۳۰ میلیون دنبال کننده

۴- کایلی جنر: ۴۰۰ میلیون دنبال کننده

۵- دواین جانسون: ۳۹۸ میلیون دنبال کننده

۶- آریانا گرانده ۳۸۰ میلیون دنبال کننده

۷- کیم کارداشیان: ۳۶۴ میلیون دنبال کننده

۸- بیانسه: ۳۲۰ میلیون دنبال کننده

۹- کلویی کارداشیان: ۳۱۱ میلیون دنبال کننده

۱۰- کندال جنر: ۲۹۵ میلیون دنبال کننده

در جایگاه دوم، لیونل مسی با ۵۰۱ میلیون فالوئر قرار دارد که تنها ورزشکار دیگر حاضر در این فهرست محسوب می شود. مسی و رونالدو تنها افراد حاضر در این فهرست با بیش از ۵۰۰ میلیون دنبال کننده در تمام اینستاگرام هستند.

باقی این فهرست را ستاره های موسیقی پاپ، بازیگران و چهره های سلبریتی تشکیل می دهند، از جمله سلنا گومز با ۴۳۰ میلیون دنبال کننده و ۴ عضو خانواده ی کارداشیان، از جمله کایلی جنر که با ۴۰۰ میلیون فالوئر بیشترین دنبال کننده ی اینستاگرامی را در خانواده ی خود دارد.

جالب است که با آنکه افراد حاضر در این قهرست «اشخاصی» با بیشترین دنبال کننده ی اینستاگرامی هستند، اما بیشترین فالوئر در این شبکه اجتماعی به حساب کاربری خود اینستاگرام تعلق دارد. صفحه رسمی اینستاگرام با بیش از ۷ هزار پست، تا کنون بیشتر از ۶۷۰ میلیون دنبال کننده داشته است.

بعد از آن، در رتبه ی دوم، صفحه ی رسمی برند نایکی قرار دارد که ۳۰۶ میلیون فالوئر دارد.

دستبند نقره پاندورا
دکمه بازگشت به بالا