اجتماعیویژه

اولین واکنش رئیسی به ماجرای گشت ارشاد

پس از حواشی چند روز اخیر توئیت مهدی فضائلی، عضو دفتر رهبر انقلاب درباره تذکر ایشان به برخی مسئولان درباره اقدامات بی‌قاعده در موضوع حجاب، حالا روزنامه رسمی دولت (ایران) اصل خبر هشدار رهبری را تائید کرد.

تذکرهایِ موکد رئیسی در ماجرای جنجالی اخیر

چند روز پس از آغاز مجدد فعالیت گشت ارشاد در قالب طرح نور، عضو دفتر رهبر انقلاب از تذکر آیت الله خامنه‌ای به برخی مسئولان درباره‌ی انجام ‘کارهای بدون قاعده’ درباره‌ی حجاب خبر داد و با بازنشر بخشی از سخنان اخیر رهبری درباره‌ی حجاب، در شبکه‌ی اجتماعی ایکس نوشت: به تازگی برخی مسئولان به دلیل کارهای بی‌قاعده تذکر دریافت کرده‌اند.

در همین زمینه روزنامه شرق با اشاره به سرمقاله روزنامه دولت نوشته است:

* سرمقاله روزنامه دولت به قلم احسان صالحی، سرپرست جدید مؤسسه ایران ضمن تأیید آن تذکر سعی کرد از مسیری که برخی افراد قصد دارند دولت را درون آن بیندازند، فاصله بگیرد. ما مشخصا با این بخش از سرمقاله کار داریم که در آن نوشته بود:‌ «در کنار تذکر رسانه‌ای‌شده رهبر انقلاب، خبر تأییدشده حاکی است که در هفته گذشته، رئیس‌جمهور نیز در پی دریافت گزارش‌هایی از برخی برخوردهای نامناسب، تذکرهای مؤکدی به دست‌اندرکاران این امر داده و تأکید کرده است هرگونه اقدام در این زمینه باید کاملا در مدار قانون باشد». به عبارت روشن‌تر، این یادداشت نشان می‌دهد که دولت قصد ندارد به خاطر تمایلات این بخش از بدنه رادیکال که تعبیرشان از توییت فضائلی، «خنجرزدن از پشت بود»، خودش را در مقابل حاکمیت قرار دهد.

دستبند نقره پاندورا
دکمه بازگشت به بالا