اقتصادیویژه

آموزش صفر تا صد کسب درآمد از بات همستر + ترفندهای میلیونی

بازی کریپتویی همستر کامبت به همراه معرفی سریع بازی تلگرامی همستر کامبت و آموزش افزایش سکه 5.000.000 در هر روز تا لیست شدن همستر در صرافی ها موضوعی هست که در این مقاله از سایت استادورک به آن میپردازیم.

شروع بازی کریپتویی همستر کامبت Hamster Kombat

برای آغاز کردن بازی همستر کامبت تلگرامی و تجمیع کردن سکه های داخل همستر لازم هست در قدم اول ربات همستر کامبت را داخل تلگرام خودتان باز کنید، در حقیقت روی لینک ربات زیر کلیک کنید:

ورود به ربات تلگرام Hamster Kombat کلیک کنید

بعد از اینکه روی لینک بالا کلیک کردید، تصویر همانند زیر مشاهده می کنید که باید روی گزینه play in 1 click و یا روی start کلیک کنید(فرق نمیکند).

همستر کامبت

بعد از اینکه روی گزینه play کلیک کردید با شکلی همانند تصویر زیر (3 مرحله لود بازی ) مواجه میشوید که محیط بازی میباشد:

همستر کامبت

وقتی وارد بازی همستر کامبت شدید ( با این لینک )، هدیه ورود به صورت سکه به اکانت شما همان لحظه اضافه میشود. سپس با چندین گزینه مواجه میشوید که هرکدام توضیح داده میشود:

تصویر اصلی همستر در وسط برنامه که با کلیک روی آن سکه تولید میشود و به موجودی شما اضافه میشود (عکس بالا گزینه 3) .

دکمه boost در همستر کامبت

دکمه boost در پایین صفحه که می توانید پس از افزایش سکه ها، ویژگی را فعال کنید تا با هر ضربه به صفحه گوشی، سکه بیشتری تولید شود( پیشفرض 3 سکه با هر ضربه است ). این کار پیشنهاد نمیشود و بهتره به جای آن از طریق بخش mine ربات هایی را فعال کنید که خودکار برای شما سکه تولید می کنند، استفاده از این ربات ها قانون خودِ همستر است و تخلف نیست.

بخش boost همستر کامبت

در بخش boost گزینه Full energy را هر 1 ساعت می توانید بزنید ( عکس بالا) تا سقف تولید سکه برای شما خالی شود و بتوانید تا مقدار مشخص شده سکه ها را بی وقفه تولید کنید.

ورود به ربات تلگرام Hamster Kombat کلیک کنید

بخش mine در همستر کامبت

تولید سکه به شکل خودکار با بخش mine:

در بخش mine همانطور که از نامش پیداست، می توانید هرچند تا کارت که خواستید با سکه های موجود پنلتان خرید کنید، با خرید این کارتها که نوعی ربات تولید سکه هستند، اکانت شما ارتقا داده میشود. همانند تصویر زیر به بخش Profit per hour شما مقدار کارت اضافه میشود، مثلا در تصویر زیر به صورت خودکار هر ساعت 73360 سکه تولید میشود. مجددا میشود با همین سکه های تولید شده، از بخش mine کارت های تولید سکه بیشتری خریداری کرد.

نحوه ی دریافت رایگان کارت همستر 5میلیونی ( هر روز 5میلیون سکه رایگان) آموزش و اطلاعیه ی در سایت استادورک قرار دارد که می توانید از اینجا بخوانید.

آیا سکه های داخل بازی همستر قابل برداشت میشود؟

در بازی همستر در حال حاضر 24میلیون نفر آنلاین هستند و این میزان در حال رشد است،بازی کردن و استخراج سکه توسط 24میلیون نفر از سرتاسر جهان، به خودیِ خود یک رویداد بسیار عجیب است. حدودا 63میلیون نفر نیز کاربر فعال دارد و هر روز چند میلیون به تعداد کاربران آن اضافه میشود. صفحه یوتیوب این بازی بسرعت به 14میلیون سابسکرایب رسید و این نیز یک رویداد بسیار بزرگی است. با صرافی‌ BingX همکاری دارد و این مورد نیز یکی از نشانه های مثبت بودن اتفاق است.

اما همه چیز بستگی به این دارد همستر در صرافی ها لیست میشود یا خیر، و احتمال 99% لیست میشود، باتوجه به رشد بی سابقه ی آن. پس از لیست شدن، یک قیمت اولیه برای هر 1 سکه توسط مدیران همستر مشخص میشود، سپس در صرافی ها قابل خرید و فروش می شود. پس از آن بازار این رمزارز قیمت آن را مشخص می کند که در پروژه مشابه که نات کوین نام داشت، همه غافلگیر شدند ( به خاطر رشد سریع قیمت ریالی آن – عکس زیر ).

ورود به ربات تلگرام Hamster Kombat کلیک کنید

تصویر زیر نیز رکورد جهانی سکه در بازی همستر را مشاهده می کنید که دارای 1میلیون profit per hour و 353میلیون سکه است.

رکورد جهانی در بازی همستر بازی

دستبند نقره پاندورا
دکمه بازگشت به بالا