سلبریتی ها

گله‌های دختر مدونا از رفتارهای سخت‌گیرانه مادرش!

«لوردس لئون» دختر مدونا در گفتگوی اخیرش با اینترویو از رابطه خود و مادرش که دائما در حال کنترل کردن او بوده صحبت کرده است.

وقت صبح- لئون که اولین فرزند مدوناست اعلام کرده که گاهی وقت‌ها مادرش دائما او را کنترل می‌کرده. او دراین باره گفته:« مادرم خیلی کنترلگر است و در طول تمام زندگی‌ام مرا کنترل کرده. من به محض فارغ التحصیلی از دبیرستان، باید کاملا از او مستقل می‌شدم.»

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، لئون در سنین جوانی، استقلال مالی داشت و هزینه تحصیل در کالجش را شخصا پرداخت می‌کرد و کمی بعد آپارتمانی در بروکلین برای خودش اجاره کرد.

البته او درعین این انتقاد، سخت‌کوشی و فداکاری‌های مادرش را نیز تحسین می کند:« احتمالا مادرم سخت‌کوش‌ترین انسانی است که دیده‌ام.»

خود مدونا هم در سال 2017 در گفتگو با نشریه پیپل گفته بود:«من این تصور خنده‌دار را داشتم که وقتی فرزندانتان بزرگ می‌شوند، یاد می‌گیرند تا از خودشان مراقبت کنند و زندگی آسان‌تر می‌شود ولی واقعیت این است که هرچه بچه‌ها بزرگتر شوند، چالش‌ها بیشتر می‌شود؛ چون به راهنمایی نیاز خواهند داشت.»

گله‌های دختر مدونا از رفتارهای سخت‌گیرانه مادرش

او درباره فلسفه فرزندپروری‌اش گفته بود:« من رئیس هستم. در زندگی من نقش «پلیس بد» را برعهده دارم و کسی هستم که «نه» می‌گویم. این نقش را پذیرفته‌ام و طبیعتا مادر محبوبی هم نیستم.»

 

مدونا در مجموع شش فرزند دارد و به رغم آنکه یک مادر کنترل‌گر شناخته می شود، لئون او را تحسین کرده و معتقد است که مادرش باعث قدرتمند شدن دیگر زنان شده است:

« من تا زمانی که اهمیت قدرت را درک نکرده و با مفهوم زن بودن آشنا نشده بودم، متوجه این موضوع نمی‌شدم.»

دستبند نقره پاندورا
نمایش متن با لینک
دکمه بازگشت به بالا