سیاسیویژه

کنایه سنگین به رئیسی درباره فروش جزایر ایرانی

آذری جهرمی، وزیر سابق ارتباطات به اظهارات یک مقام وزارت کار مبنی بر اینکه ممکن است به جایی برسیم که مجبور شویم کیش، قشم و خوزستان را بفروشیم تا بتوانیم حقوق بازنشستگان را بدهیم واکنش نشان داد.

وی در کانال تلگرامی خود در این باره نوشت:

آقای رئیسی؛ از دیپلماسی عزت رسیدید به فروش جزیره برای پرداخت بدهی؟!

گفتنی است که امروز سجاد پادام مدیرکل بیمه‌های اجتماعی وزارت کار گفت که ممکن است به جایی برسیم که مجبور شویم کیش، قشم و خوزستان را بفروشیم تا بتوانیم حقوق بازنشستگان را بدهیم. کشور یونان ۱۰۰ جزیره فروخت تا بتواند مطالبات بازنشستگانش را بدهد، ما هم به زودی به این وضعیت دچار می‌شویم.

دستبند نقره پاندورا
نمایش متن با لینک

5 دیدگاه

  1. دیدن موی دوتاپیرزن که خیلی بنانیست اسلام را بهدخطر بیندازد
    فقر و فلاکت و بدبختی روزافزون که گریبان ملت نجیب را گرفته کم کم دین و اعتقادات مردم را ضعیف وضعیفترمیکند و این زنگ خطر جدی است

  2. تمام مشکلات و گرونی و بیکاری تو کشورمون هست درسته ولی قرارنیست یه عده از بین خودمون بشن ابزار دست و عروسک خیمه شب بازی اونور ابی ها و تیشه بردارن به ریشه مون بزنن و کاری که اونا نتونستن تو هشت سال جنگ سر ما در بیارن یه مشت فاحشه که با حراج کردن خودشون نونشونو در میارن بیان دلسوز ما بشن . من به عنوان یه زن ایرانی که سی سال کار کردم و نون حلال اوردم به خونم و پدرم تو جنگ تحمیلی جانباز شد و بعد از ۱۴ سال درد کشیدن به رحمت خدا رفت و حتی در وضعیت جانبازی هم یک ریال از جایی نگرفت که اجر کارش هدر نره و به بیت المال بدهکار نباشه و ما هم که فرزندانش بودیم تا این ساعت یک ریال به هیچ نام و عنوانی نگرفتیم ، از مسئولینی که به این ملت متعهد هستن نه به جیب خودشون تقاضا دارم به این وضعیت رسیدگی کرده و مردم رو مقابل همدیگه قرار ندن . در جایی که ما این همه ارتش و سپاه و نیروی انتظامی و شهربانی و هزار جور اسم دیگه داریم چرا باید جوان مردم بیاد از ناموس دیگران دفاع کنه ، شهید بشه بعد یه عده بی غیرت و فاحشه بیان هر چی لایق خودشون و خانواده هاشونه رو به زبون بیارن . تا کی میخواین مثل بز اخوش بشینین نگاه کنین و سرتونو تکون بدین . پس کی میخوان مملکت داری کنین ؟

دکمه بازگشت به بالا