خودرو

کراس اوور VGV U75 پلاس، خودرو جدید در راه ایران + مشخصات فنی

شرکت خودروسازی ایلیا پس از عرضه خودرو شاسی مستقل دایون Y5 و دایون Y7، حالا در تدارک عرضه کراس اوور 7 نفره جدید خود به بازار ایران است.

تصاویر جدید اختصاصی خودروبانک کراس اوور VGV U75 پلاس را در حال گذارندن تست و بررسی فنی و قانونی نشان می‌دهد و با توجه به شدت گرفتن عرضه خودروهای وارداتی احتمالا شاهد عرضه این خودرو در بازار خودرو کشور باشیم.

معرفی و مشخصات فنی VGV U75 پلاس

خودروی VGV U75 Plus یک خودروی کراس اوور تولید شرکت سینوتراک چین است و به صورت وارداتی در مدل فول آپشن توسط خودروسازی ایلیا به ایران آمده است.

قلب تپنده این خودرو را یک موتور 4 سیلندر 2 لیتری توربوشارژ تشکیل می‌دهد که با تولید حداکثر قدرت 221 اسب بخار و گشتاور 385 نیوتن متر، عملکرد قابل قبولی را ارائه می‌کند. وزن خالص خودرو 1.7 تن است. نیروی حاصل از موتور از طریق یک گیربکس اتوماتیک 8 سرعته به چرخ‌ها منتقل و باعث کاهش مصرف سوخت در سرعت‌های بالاتر می‌شود.

 

نمای کراس اوور VGV U75 پلاس

 

این خودرو با برخورداری از ویژگی‌های ایمنی همچون ترمزهای دیسکی 4 چرخ، سیستم‌های کنترل پایداری و کشش، 6 کیسه هوا و دوربین‌های دید عقب و 360 درجه، سنسور پارک و کروز کنترل، تجربه رانندگی ایمنی را برای سرنشینان فراهم می‌کند، هرچند فقدان سنسور پارک جلو یکی از نقاط ضعف آن به شمار می‌رود.

از نظر امکانات رفاهی نیز وجود تجهیزاتی از قبیل فرمان برقی، صندلی برقی، سانروف، صفحه نمایش چندمنظوره و سیستم‌های صوتی و تصویری پیشرفته باعث آسایش بیشتر سرنشینان می‌شود، هرچند که نسبت به برخی رقبا نیازمند ارتقا در زمینه آپشن‌های رفاهی است.

در مجموع VGV U75 Plus با بهره‌مندی از نقاط قوت، گزینه مناسبی برای بازار ایران به نظر می‌رسد، هرچند که در برخی حوزه‌ها نیاز به بهبود دارد تا بتواند در برابر رقبای خارجی بهتر ظاهر شود.

دستبند نقره پاندورا
نمایش متن با لینک
دکمه بازگشت به بالا