سلبریتی ها

پدر آرات حسینی جواب منتقدان را داد + عکس

محمد حسینی پدر آرات حسینی کودک نابغه فوتبال با انتشار یک استوری جنجالی خطاب به باشگاه سپاهان و برخی رسانه ها به سیم آخر زد.

وقت صبح- در روزهای اخیر جدایی آرات حسینی کودک مشهور فضای مجازی از آکادمی فوتبال باشگاه سپاهان حواشی متفاوتی را در پی داشته است.

چرا که مدیر آکادمی سپاهان اصفهان با اظهاراتی مدعی شد که برخی از صحبت های پدر آرات درباره دلایل جدایی اش از سپاهان درست نبوده است.

حتی برخی از رسانه ها با انعکاس صحبت های محمد علی بصیریان و با تیتر جنجالی جان آرات در خطر است این اخبار را منتشر کردند.

در همین‌ راستا حالا محمد حسینی پدر آرات با انتشار یک یادداشت تند و تیز و‌ لحنی به شدت خشمگین به تمامی این اخبار معترض شده است.

عکس/ پدر آرات حسینی به سیم آخر زد

رونمایی هدفمند پدر آرات حسینی از فرزند دیگرش

به گزارش وقت صبح، روز گذشته بود که پدر آرات حسینی با انتشار یک استوری عجیب در اینستاگرام از قطع همکاری پسرش با باشگاه سپاهان اصفهان که در ماه اسفند به آکادمی سپاهان پیوسته بود خبر داد.

پس از انتشار این خبر بود که جنجال های تازه ای درباره این اتفاق در فضای مجازی شکل گرفت. چرا که هر کدام از طرفین مسئولان باشگاه سپاهان و پدر آرات حسینی یکدیگر را در این باره مقصر می دانستند.

در همین خصوص حالا صفحه اینستاگرامی این کودک مشهور که توسط پدرش مدیریت می شود، با انتشار تصویر جالبی توجه دنبال کنندگان اش را جلب کرده است.
پدر آرات حسینی در اقدامی هدفمند و پس از این حواشی پر ماجرا اکنون با نمایش تصویری از آرات در کنار خواهر بزرگ ترش مطلبی احساسی را خطاب به آنها منتشر کرده است.

دستبند نقره پاندورا
نمایش متن با لینک

5 دیدگاه

  1. برو بابا با این آرات آرات کردنانت بچه رو نابود کردی ار غلطی که میخای بکن مرتیکه پول پرست

  2. سپاهانیا رانت خوار اون موقع که قرارداد باهاشون بست به به و چه چه کردند و نگفتند آرات قربانی شده حالا که محل بهشون نمیزاره میگن ای داد ای بیداد

  3. کاسبی خوبی را انداخته ملت بیسواد هم با فالو کردن امثال این بچه و دیگر بازیگران باعث شدند درامد های آنچنانی داشته باشند.این پسر هیچی نیست

دکمه بازگشت به بالا