سینما و تلویزیون

هری استایلز نقش شاهزاده اریک را نپذیرفت!

«هری استایلز»، خواننده سابق گروه One Direction، که مذاکره اولیه با شرکت والت دیزنی برای بازی در نقش شاهزاده اریک در این فیلم لایو اکشن را آغاز کرده بود  به تازگی این نقش را رد کرده است!

وقت صبح- «راب مارشال» کارگردان لایو اکشن در گفتگوی اخیر خود دلیل نپذیرفتن نقش شاهزاده اریک توسط هری استایلز را فاش کرده است.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، این کارگردان در تازه ترین مصاحبه اش دلیل نپذیرفتن نقش شاهزاده اریک توسط هری استایلز را فاش کرده است نقشی که در نهایت به «جونا هائر کینگ» رسید.

جونا هائر کینگ در نقش شاهزاده اریک

او توضیح داد:« که همه اینها به این خاطر بود که هری میخواست بخشی از دنیای دیگری در حرفه بازیگری باشد.»

راب در مصاحبه با اینترتینمنت ویکلی گفت «ما با هری ملاقات کردیم. او بسیار دوست داشتنی بود. چه پسر فوق العاده ای».

با این حال در نهایت هری در نقش جک در فیلم هیجان‌انگیز روان‌شناختی Don’t Worry Darling و تام برگس در درام عجیب و غریب عاشقانه My Policeman بازی کرد که هر دو در سال 2022 اکران شدند.

برنده گرمی در هیچ یک از فیلم‌ها نقشی متمرکز بر خوانندگی نداشت که از نظر راب یک حرکت عمدی بوده استهری استایلز نقش شاهزاده اریک را نپدیرفت!

راب ادامه داد «بسیاری از افراد جوان در دنیای موسیقی مانند هری سعی می کنند راه خود را بسازند و لزوماً نمی خواهند به عنوان یک خواننده دیده شوند.

به همین دلیل بود که او واقعاً به دنبال انجام کاری بود که در ژانر موزیکال نباشد تا بتواند توانایی بازیگری خود را تقویت کند.

کار کردن با او واقعاً ایده جالبی می‌توانست باشد اما در نهایت فکر می‌کنم همه چیز به دلیلی اتفاق می‌افتد».

دستبند نقره پاندورا
نمایش متن با لینک
دکمه بازگشت به بالا