گردشگری

نوروزی خاطره انگیز در اروپا با تورهای آژانس ایوار

 

 با ما همراه باشید تا بگوییم چرا تور اروپا ایوار متفاوت است.

نوروزی خاطره انگیز در اروپا با تورهای آژانس ایوار

اعتبار نزد سفارتخانه ها

بیش از 20 سال سابقه برنامه‌ریزی و اجرای تورهای گروهی، ایوار را به یکی از مطرح‌ترین آژانس‌های مسافرتی کشور تبدیل کرده است. با توجه به اعتماد سفارتخانه‌ها به روال پیگیری و صحت سنجی مدارک مسافران توسط آژانس ایوار و همچنین دریافت «ضمانت‌ بازگشت از سفر»، همسفران می‌توانند با خیالی آسوده مدراک خود را برای دریافت ویزای توریستی شینگن و شرکت در یک سفر اروپایی در اختیار آژانس بگذارند. ایوار در تمام سال‌های فعالیت، ویزای شینگن را به فقط عنوان یکی از خدمات تورهای اروپایی ارائه نموده که همین امر، باعث اعتماد حداکثری سفارتخانه‌ها به این دفتر مسافرتی شده است. اگرچه تضمینی برای دریافت ویزای شینگن نیست، اما با بررسی‌های دقیق پرونده مسافران توسط کارشناسان بخش مدارک و ویزا، امکان ریجکتی یک پرونده به حداقل می‌رسد. همچنین اگر مدارک مسافرین مناسب نباشد، ایوار از ثبت‌نام و اقدام بی‌محابا برای دریافت ویزای شینگن پرهیز می‌نماید.

پکیج کامل سفر، نه صرفا هتل و پرواز!

بسیاری از آژانس‌های مسافرتی، با ارائه خدمات پرواز به همراه هتل، محصولات خود را در قالب یک تور ارائه می‌نمایند در صورتی که تور‌های گروهی ایوار معنی دیگری دارد. برنامه سفر کامل، ارائه گشت‌های شهری و آپشنال، همراهی راهنمای فارسی زبان از تهران تا تهران، بلیط هواپیما، ترانسفر‌های فرودگاهی و زمینی، هتل، بیمه مسافرتی و ویزای شینگن جزو پکیج تورهای اروپا ایوار به حساب می‌آید. اگر تمایل به تورهای گروهی نداشته باشید، می‌توانید سفر خود را قالب تورهای انفرادی انجام دهید. تورهای انفرادی بنا به سلیقه‌ شما برنامه‌ریزی شده و انتخاب ایرلاین، ساعت پرواز، هتل محل اقامت و … متناسب با اولویت شما انتخاب می‌شوند. در تورهای انفرادی نیز می‌توانید از خدمات ویزای شینگن استفاده نمایید.

راهنمایان ایوار، خبره و پرسابقه

ایوار به عنوان اولین برگزارکننده دوره بین‌المللی پیشرفته راهنمایان تور (WFTGA) در ایران، میزبان حرفه‌ای‌ترین راهنمایان کشور در مجموعه خود می‌باشد. راهنمایان ایوار از تهران تا تهران و در تمامی لحظات سفر، در کنار مسافرین حضور دارند و تمام تلاش خود را برای لذت و آسودگی بیشتر همسفران به کار می‌بندند. اکثر راهنمایان ایوار، مدرسین دروس مختلف حوزه گردشگری در سازمان‌ها و موسسات گوناگون هستند. تمامی راهنمای ایوار علاوه‌بر دارا بودن کارت رسمی راهنمایان از سازمان میراث فرهنگی، موظفند در «دوره‌های راهنمایان تور» که توسط مجموعه ایوار معمولا هر دو سال یکبار به صورت تئوری و عملی برگزار می‌شود شرکت کنند و در صورت تایید کارگروه ایوار، به عنوان راهنما فعالیت خود را با این شرکت آغاز نمایند.

نوروزی خاطره انگیز در اروپا با تورهای آژانس ایوار

سابقه اجرا و مقاصد متنوع

ایوار در طی این سال‌ها و با توجه به نیاز مخاطب، سبد محصولات خود را کامل کرده است، به نحوی که امروز می‌توانید در قالب تورهای گروهی، به اکثر کشور‌های اروپایی سفر کنید. از سفر‌های تک مقصد مانند تور فرانسه گرفته تا تورهای ترکیبی بلند‌مدت، جملگی برای انتخاب در اختیار شماست. همچنین اگر فرصت بیشتری دارید، پیشنهاد می‌کنیم در نوروز یا تابستان، تورهای دور اروپا ایوار را امتحان کنید. تورهای دور اروپا ۲۹ روزه، تور ترکیبی اروپای شرقی و سایر تورهای ترکیبی که در آن شهرها و کشورهای مهم در یک پکیج گنجانده شده‌اند (مانند تور سوئیس، ایتالیا، اسپانیا و …) از پرطرفداترین محصولات ایوار به شمار می‌آید.

شهرت آژانس مسافرتی ایوار در زمینه تورهای اروپایی است، اما تورهای ایوار به قاره سبز محدود نمی‌شود. تور ترکیبی کره جنوبی و ژاپن، تور ترکیبی مالزی، سنگاپور و تایلند، تور سریلانکا، تور هند، تور فیلیپین و تور ترکیبی کامبوج و ویتنام؛ جزو تورهای آسیایی پکیج نورزی ایوار هستند. تور آفریقای جنوبی و تور کنیا در قاره آفریقا؛ تور برزیل و تور کوبا در قاره آمریکا و تور استرالیا از دیگر تورهایی هستند که سبد محصولات ایوار را برای سفر در ۵ قاره کامل می‌کنند.

نظر مسافران قبلی ایوار

برای خرید هر کالا و خدماتی، بهترین راه، آگاهی از نظر خریداران قبلی است. شرکت خدمات مسافرتی ایوار، از معدود آژانسی‌هایی است که نظرات همسفران خود را به صورت آنلاین بر روی وبسایت خود منتشر می‌کند. این نظرات بدون دخل و تصرف درج می‌شوند و هر مسافری که از سفر بازگردد می‌تواند نظر خود درباره سفر‌ را بر روی وبسایت قرار دهد. تا امروز بیش از 1700 دیدگاه بر روی وبسایت ایوار منتشر شده است که همگی، مسافران حقیقی هستند و از این بین، بیش از ۹۷٪ مسافران، امتیاز عالی و خیلی خوب را به سفر خود داده‌اند.

قیمت تور اروپا و داستان تور اروپا لحظه آخری!

ممکن است شما هم هنگام جستجو، به عبارت‌هایی نظیر تور اروپا ارزان یا تور اروپا لحظه آخر برخورد کرده باشید. اما توجه داشته باشید که با در نظر گرفتن زمان دریافت ویزا، عموما تور اروپا لحظه آخر غیر ممکن است. همچنین عوامل زیر ممکن است در قیمت تور شما دخیل باشد.

  1. پرواز: کیفیت ایرلاین، ساعت پروازی مناسب (زمان ورود به شهر مقصد و استفاده از ساعات روز) و میزان توقف بین پرواز‌ها (زمان ترانزیت)، مهمترین عواملی است که هنگام خرید تورهای اروپایی باید به آن دقت نمایید. همچنین در صورت مستقیم نبودن پرواز، محل استاپ پرواز، تاثیر مستقیم بر مدت زمان پرواز شما خواهد داشت. در حال حاضر، ایرلاین ترکیش با توجه به کیفیت هواپیما، ساعت پروازی، مدت زمان توقف و همینطور لوکیشن ترانزیت (فرودگاه استانبول به دلیل قرارگیری در مسیر مستقیم بین ایران و اروپا)، مناسب‌ترین پرواز به نظر می‌رسد. اگر پرواز شما با هواپیمایی هایی نظیر امارات یا قطر انجام پذیر، با توجه به استاپ این پرواز‌ها در دبی و دوحه، میزان پرواز شما افزایش چشم‌گیری خواهد داشت.
  2. هتل: ستاره هتل و محل قرارگیری هتل در شهر مقصد، از دیگر عواملی است که هنگام خرید تور باید به آن دقت نمایید. دسترسی هتل به ایستگاه‌های حمل و نقل شهری از دیگر مواردی است که هنگام خرید تور، باید به آن دقت نمایید.
  3. بیمه مسافرتی: هنگامی که تور خود را خریداری می‌نمایید، مطمئن شوید که شما در مدت زمان سفر توسط آژانس بیمه شده‌اید و هزینه نهایی اعلام شده تور شما شامل بیمه نیز خواهد شد.
  4. گشت‌های شهری و ورودیه‌ها: بعضی آژانس‌های مسافرتی در جهت ارزان‌تر ارائه دادن تورهای خود، اقدام به حذف گشت‌های تور می‌نمایند و شما مجبور خواهید بود برای شرکت در هر گشت، هزینه‌ جداگانه‌ای را در مقصد بپردازید. برای کنترل قیمت و افزایش قدرت انتخاب شما، بهتر است که بعضی از گشت‌ها به صورت آپشنال ارائه شود، اما عدم ارائه هرگونه گشت (صرفا جهت ارزان‌تر ارائه نمودن تور مسافرتی)، بی‌برنامه‌گی را برای سفر شما به ارمغان می‌آورد.
  5. راهنمای فارسی زبان: راهنما، یکی از مهمترین عواملی است که می‌تواند سفر خوشی را برایتان رقم بزند. مجموعه ایوار در کنار راهنمایان خبره‌ای که سال‌ها در این زمینه تجربه کسب کرده‌اند، تضمین کافی را برای لذت بردن‌تان از سفر به شما می‌دهد.
  6. خوشنام برای سفارتخانه‌ها: یکی از مهم‌ترین دلایل شرکت در تور اروپا، امکان ریجکت شدن در صورت اقدام به صورت شخصی است؛ اما دقت نمایید که آژانسی را انتخاب نمایید که تجربه‌ی اجرای بالا و موفق تورهای اروپا را داشته باشد، زیرا اعتبار آژانس در کنار مدارک شما، اصلی‌ترین دلیل برای دریافت ویزای شینگن شماست.

از نظر ما، بی‌کیفیت بودن هرکدام از موارد بالا که سبب اندکی ارزان‌تر شدن تور شما می‌شود، ارزش یک تجربه ناخوشایند از سفر به اروپا را نخواهد داشت.

نوروزی خاطره انگیز در اروپا با تورهای آژانس ایوار

تماس با ایوار

در صورت هرگونه سوال در ارتباط با قیمت و مدارک مورد نیاز جهت شرکت در تور اروپا ایوار، می‌توانید به وبسایت ایوار به آدرس www.eavar.com مراجعه کرده یا با شماره تلفن 02191009100 تماس حاصل نمایید و اطلاعات به‌روز را از کارشناسان فروش ایوار دریافت نمایید.


پ

دستبند نقره پاندورا
نمایش متن با لینک
دکمه بازگشت به بالا