سلبریتی ها

نامزدی مادر مایلی سایرس با بازیگر فرار از زندان!

«تیش سایرس»55 ساله، مادر «مایلی سایرس» با انتشار تصاویری در اینستاگرام در کنار نامزدش «دامینیک پرسل» بازیگر مطرح 52 ساله سریال فرار از زندان،ازدواجشان را اعلام کرد!

وقت صبح- تیش قبل از ازدواج با پدر مایلی سایرس «بیلی ری سایرس» خواننده و بازیگر 61 ساله صاحب دو فرزند دختر و پسر «برندی سایرس و تریس سایرس» شده بود که بعد از ازدواج با «بیلی ری سایرس» بیلی دو فرزند تیش را به فرزندی پذیرفت.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، تیش مادر مایلی برای نامزد دوست داشتنی خودش نوشته « هزار بار بله »….

نامزدی مادر خانم خواننده با بازیگر فرار از زندان!

تیش بعد از رابطه با پدر مایلی سایرس در 23 نوامبر 1992 مایلی را به دنیا آورد و در 28 دسامبر 1993 با بیلی ری ازدواج کرد، او در سال 1994 دومین فرزند خودشو با بیلی به نام « بریسون سایرس» ( برادر مایلی) را به دنیا آورد.

در سال 2000 پنجمین فرزند خود و سومین فرزند مشترکش با پدر مایلی سایرس را به نام « نوآ سایرس» ( خواهر مایلی) به دنیا آورد.

تیش چند بار در سالهای 2010 و 2013 از پدر مایلی درخواست طلاق داد ولی مجدد رابطه خودشونو احیا کردن، و در نهایت تیش در سال 2018 برای آخرین بار از پدر مایلی درخواست طلاق داد.

در نوامبر 2022 ( سال گذشته) رابطه خودشو با « دامینیک پرسل» تایید کرد و ساعاتی قبل نامزدی خودشو با ستاره فرار از زندان تایید کرد( این دومین ازدواج تیش بعد از ازدواج با پدر مایلیه)

دستبند نقره پاندورا
نمایش متن با لینک
دکمه بازگشت به بالا