آرایش و زیبایی

معرفی جدیدترین مدلهای رنگ و مش در ١٤٠٢

با نزدیک شدن به آغاز سال نو و تعیین رنگ سال محصولات مختلف عموما با یک رنگ و سبک خاص ترند می شوند. یکی از مواردی که هرساله نوع و سبک جدیدی از آن مد می شود رنگ مو و مدل های مختلف آن است. بسیاری از افراد با تغییر سال به دنبال ترندها و محصولات مطرح همان سال هستند و برای تنوع یکی از سبک هایی که به سلیقه آنها نزدیک تر است را انتخاب می کنند. در ادامه جدیدترین مدلهای رنگ و مش در ١٤٠٢ را که بسیار ترند و پرطرفدار هستند و باعث زیبایی بیشتر شما می شوند را معرفی می کنیم. با ما همراه باشید.

معرفی جدیدترین مدلهای رنگ و مش در ١٤٠٢

مدل ها و رنگ موهای ترند ۱۴۰۲ مجموعه ای از زیباترین رنگ ها هستند.

 رنگ موهای طبیعی پرطرفدار و زیبا

رنگ موهای طبیعی از سال ۱۴۰۱ بسیار محبوب بودند و در سال ۱۴۰۲ هم ترند هستند. تنوع این رنگ ها زیاد بوده و سلیقه بسیاری از افراد را در برمیگردند. افرادی که قصد دارند موهایی مرتب با رنگی زیبا و یکدست داشته باشند میتوانند رنگ موهای طبیعی را انتخاب کنند.

معرفی جدیدترین مدلهای رنگ و مش در ١٤٠٢

رنگ مو قهوه ای مایل به قرمز

این رنگ مو در تناژهای مختلف رنگ قهوه ای از قهوه ای مایل به قرمز تا شرابی و زنجبیلی را شامل می شود. رنگ موهایی که پایه آنها رنگ قهوه ای است بر روی موهای تیره تا روشن سایه های متفاوتی ایجاد می کنند. رنگ موی قهوه ای مایل به قرمز در دسته رنگ موهای گرم قرار می گیرد و با رنگ های مختلف پوست هماهنگ می شود و جذابیت چهره را افزایش می دهد. رنگ موهایی با تناژ قرمز قهوه ای بهترین انتخاب برای افرادی است که به دنبال رنگ های ظریف و جدید هستند.

معرفی جدیدترین مدلهای رنگ و مش در ١٤٠٢

بلوند تدی جدیدترین رنگ موی 1402

رنگ موهای بلوند جزو رنگ های پرطرفدار و محبوب در بین خانم ها هستند و خبر خوب این است که این رنگ های گرم مجدد ترند سال شده اند. بلوند تدی یکی از رنگ موهایی است که در 1402 بسیار مورد استقبال قرار گرفته و افراد زیادی این رنگ مو را برای یک تغییر جذاب انتخاب کرده اند. برای بهتر ماندن و زیبا بودن این رنگ مو لازم است تا به صورت ماهیانه رنگساژ انجام شود.

معرفی جدیدترین مدلهای رنگ و مش در ١٤٠٢

رنگ موهای ترکیبی فوق العاده جذاب

انتخاب رنگ موهای متضاد یا ترکیبی میتواند یک انتخاب بی نظیر برای ایجاد تنوع در سال 1402 باشد. ترکیب این رنگ موها نیازمند مهارت و خلاقیت است و با انتخاب درست رنگ ها نتیجه بسیار زیبایی حاصل می شود. انتخاب این رنگ مو برای افرادی که به دنبال رنگ موی متفاوت اما ترند هستند بهترین گزینه می باشد. استفاده از رنگ هایی با تناژ یکسان یا متفاوت در این مدل رنگ ها امکان پذیر بوده و تنها لازم است برای بدست آوردن رنگ دلخواه مهارت و تخصص کافی داشته باشید.

معرفی جدیدترین مدلهای رنگ و مش در ١٤٠٢

رنگ مو با مدل لولایت دهه نودی انتخابی جسورانه

لولایت دهه نودی جزو رنگ هایی است که در دهه 90 بسیار پرطرفدار بوده و در 1402 مجدد ترند شده است. استفاده از رنگ هایی مطابق با رنگ زمینه مو باعث ایجاد لایت های جذاب و طبیعی می شود اما بعضی از افراد راه راه بودن و وجود اختلاف بین رنگ ها را دوست دارند و به طبع طبق سلیقه ای که دارند عمل می کنند.

معرفی جدیدترین مدلهای رنگ و مش در ١٤٠٢

رنگ موهای ترکیبی با کمترین میزان تضاد

رنگ موهای ترکیبی با تضاد کم از جدیدترین مدلهای رنگ و مش در ١٤٠٢ هستند. در این مدل رنگ ها از ترکیب تعداد زیادی رنگ با تناژ های یکسان استفاده می شود. این مدل رنگ ها به دلیل حالت ملیح و زیبایی که دارند سلیقه بسیاری از افراد را شامل می شوند. برای اینکه نتیجه خوب از ترکیب رنگ ها با هم حاصل شود لازم است تا تخصص و مهارت لازم در این زمینه را داشته باشید.

معرفی جدیدترین مدلهای رنگ و مش در ١٤٠٢

موهایی به رنگ بلوند عسلی محبوب اکثر خانم ها

همانطور که گفتیم بلوند جزو رنگ موهای محبوب در بین خانم هاست و بلوند عسلی زیباترین ترکیب برای این رنگ مو می باشد. اگر پوست گرمی دارید و به دنبال رنگ مویی شیک و زیبا هستید بهترین انتخاب برای شما رنگ موی بلوند عسلی است.

معرفی جدیدترین مدلهای رنگ و مش در ١٤٠٢

رنگ موی نیمه شب ( رنگ موی آبی و مشکی)

رنگ موی نیمه شب از جدیدترین مدلهای رنگ و مش در ١٤٠٢ می باشد و تداعی کننده آسمان نیمه شب است. با ترکیب دو رنگ آبی تیره و مشکی این رنگ مو جذاب و شیک به دست می آید. این رنگ مو با زیبایی بی نظیری که دارد از خاص ترین رنگ موهای ترند 1402 می باشد. برای حفظ زیبایی و درخشش این رنگ مو باید از ماسک مو استفاده کنید.

معرفی جدیدترین مدلهای رنگ و مش در ١٤٠٢

رنگ موی فانتزی ترکیبی با زمینه تیره

برای ایجاد ظاهری متفاوت و رنگی میتوانید از رنگ موی فانتزی ترکیبی استفاده کنید. با استفاده از رنگ های فانتزی مانند، آبی، بنفش، قرمز، زرد و… بر روی زمینه تیره یک مدل موی جذاب و متفاوت بسازید. این رنگ مو طرفداران خاص خود را دارد و برای خانم های جوان انتخاب شیک و جالبی محسوب می شود.

معرفی جدیدترین مدلهای رنگ و مش در ١٤٠٢

آمبره کاراملی خاص و شیک

رنگ موی کاراملی یک انتخاب زیبا و بدون ریسک است و برای افرادی که رنگ مویی زیبا در عین حال ساده می پسندند انتخابی عالی محسوب می شود. رنگ موی کاراملی جزو رنگ های گرم بوده و ظاهر  و چهره افراد را بسیار زیبا و باشکوه نشان می دهد. این رنگ بین بلوند و خرمایی بوده و از رنگ های بسیار خوشرنگی است که انتخاب آن برای 1402 قطعا بی نقص و زیبا می باشد.

معرفی جدیدترین مدلهای رنگ و مش در ١٤٠٢

رنگ موی هایلایت متفاوت زیبا برای 2023

رنگ موی هایلایت به دلیل تنوع و زیبایی به خصوصی که دارد از محبوبیت زیادی برخوردار است. این مدل رنگ با روش ها و متدهای مختلفی مانند، بالیاژ، آمبره، مش و… انجام می شود و برای افرادی که میخواهند تغییرات ملیح و مختصری داشته باشند مناسب است. این رنگ مو جزو جدیدترین مدلهای رنگ و مش در ١٤٠٢ است و برای انجام آن از متدهای روز دنیا استفاده می شود.

معرفی جدیدترین مدلهای رنگ و مش در ١٤٠٢

موهایی به رنگ صورتی، ترند 1402

برخلاف هایلایت و رنگ موهایی مانند کاراملی، قهوه ای و… که تغییرات ملایمی در چهره افراد ایجاد می کنند رنگ موی صورتی پاستیلی یک رنگ بسیار ریسکی و هیجان انگیز است. برای داشتن یک موی صورتی قشنگ نیاز است تا ابتدا دکلره انجام دهید و به روشن ترین پایه برسانید و برای رنگ کردن مو اقدام کنید.

معرفی جدیدترین مدلهای رنگ و مش در ١٤٠٢

 

دستبند نقره پاندورا
نمایش متن با لینک
دکمه بازگشت به بالا