اقتصادی

فروش فوق العاده شاهین اتوماتیک + شرایط ثبت نام و قیمت

گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد که امکان ثبت‌نام و واریز وجه برای خرید پیش‌فروش خودرو شاهین با گیربکس اتوماتیک برای متقاضیانی که در طرح‌های عادی سامانه یکپارچه عرضه خودرو در خرداد و دی ماه سال جاری ثبت‌نام کرده‌اند، فراهم شده و پیامک‌هایی در این زمینه در تاریخ 30 دی ماه 1402 به متقاضیان ارسال گردیده است.

مبلغ پیش پرداخت الحساب جهت شرکت در این طرح پیش فروش شاهین اتوماتیک 3,208,000,000 ریال اعلام شده است و زمان تحویل تیر و مرداد 1403 خواهد بود.

زمان تحویل قیمت خودرو مبلغ پیش پرداخت (ریال) نوع خودرو
تیر و مرداد 1403 قیمت روز خودرو در زمان تحویل مندرج در قرارداد مشتریان 3,208,000,000 شاهین با گیربکس اتوماتیک

لازم به ذکر است در این طرح پیش‌فروش برای جلوگیری از ثبت‌نام‌های متعدد، محدودیت کد ملی اعمال می‌شود و هر کدملی تنها می‌تواند برای یک دستگاه خودرو ثبت‌نام کند. حداقل سن متقاضیان 18 سال است و باید حداقل گواهینامه رانندگی پایه سوم داشته باشند.

افرادی که پلاک فعال انتظامی نصب شده بر روی خودرو دارند، نمی‌توانند ثبت‌نام کنند و امکان صلح (خرید انصرافی) و انتقال وکالتی خودرو وجود ندارد. ثبت‌نام برای مشتریان حقوقی امکان‌پذیر نیست. متقاضیان نباید طی 48 ماه گذشته نزد شرکت‌های سایپا و ایران‌خودرو و طی 24 ماه گذشته نزد سایر خودروسازان، ثبت‌نام یا دریافت فاکتور خودرو داشته‌باشند.

با توجه به شرایط اعلام شده، متقاضیان واجد شرایط می‌توانند برای شرکت در پیش‌فروش خودرو شاهین اتوماتیک، اقدام به ثبت‌نام و واریز وجه نمایند.

دستبند نقره پاندورا
نمایش متن با لینک
دکمه بازگشت به بالا