اقتصادیویژه

فروش فوری کی ام سی X5 + تحویل 90 روزه

شرکت کرمان موتور در جدیدترین اطلاعیه خود شرایط فروش کی ام سی X5، یکی از جدیدترین محصولاتش را به صورت اینترنتی و خارج از سامانه یکپارچه منتشر کرد.

شرکت کرمان موتور در آخرین شرایط فروش اعلامی اش مشخص کرد که قصد دارد سه محصول کی ام سی T8، کی ام سی X5 و جک J4 را با روش های پرداخت متفاوت به فروش برساند. البته نکته جالب در اطلاعیه کرمان موتور این بود که قیمت سه خودرو قابل فروش نسبت به قبل کمی تغییر کرد و بیشتر شد. به گفته روابط عمومی این شرکت، افزایش قیمت رخ داده به خاطر گران تر شدن قیمت کارخانه ای نیست و تغییر در میزان مالیات و ارزش افزوده دریافتی از مشتری موجب این رشد شده. به این ترتیب متقاضیان خرید خودرو از تمامی شرکت های تولید و مونتاژ کننده، اعم از دولتی و خصوصی می بایست زین پس به جای ۹ درصد، به اندازه ۱۰ درصد خرید خود، مالیات و ارزش افزوده پرداخت کنند. از این رو در آخرین شرایط فروش کرمان موتور شاهد افزایش قیمت ۱ درصدی خودروهای موجود هستیم.

آخرین اطلاعیه این شرکت محتوی شرایط فروش کی ام سی X5 نیز است. نکته مهم در مورد طرح فروش KMC X5 این است که کرمان موتور قصد ندارد آن را برای مشتریان سامانه یکپارچه عرضه کند و به همین دلیل متقاضیانی که قبلاً در سامانه ثبت نام نکرده بودند هم می توانند نسبت به خرید این خودرو از سایت فروش کرمان موتور (customer.kermanmotor.ir) اقدام کنند.

سایت فروش برای ثبت نام کی ام سی ایکس ۵ از سه شنبه ۱۷ ام ماه جاری باز می شود و تا پایان همین ماه (۳۰بهمن ۱۴۰۲) مشتریان می توانند این خودرو را از کرمان موتور خریداری کنند.

نام خودرو قیمت نهایی (پرداخت به صورت نقدی) مدل زمان تحویل سود تاخیر رنگ های قابل عرضه
کی ام سی X5 ۱,۳۴۰,۵۰۰,۰۰۰ ۱۴۰۳ ۹۰ روز کاری سفید-مشکی میکا متالیک-خاکستری طوسی روشن متالیک
شرایط فروش جک X5

دستبند نقره پاندورا
نمایش متن با لینک
دکمه بازگشت به بالا