سلبریتی ها

عکس/ گوشواره الماس چند میلیون دلاری رونالدو عربستانی ها را شوکه کرد!

منتشر شدن تصاویر تازه ای از ستاره فوتبال جهان در افتتاحیه شعبه جدید رستوران اش در ریاض سوژه کاربران فضای مجازی شده است.

وقت صبح- به نظر می رسد علی رغم اخبار ضد و نقیضی که درباره نارضایتی رونالدو از سکونت در عربستان شنیده می شود، او برنامه های بلند مدتی برای زندگی در این کشور در ذهن دارد.

چرا که روز گذشته این فوق ستاره فوتبال پرتغال با افتتاح هفتمین شعبه از رستوران های زنجیره ای معروف اش در ریاض پاسخ محکمی به منتقدان حضورش در این کشور داده است.

عکس/ گوشواره الماس چند میلیون دلاری رونالدو عربستانی ها را شوکه کرد!با این وجود نکته جالبی درباره حضور رونالدو در این مراسم وجود دارد که پس از انتشار تصاویری از سوی ستاره النصر در فضای مجازی سوال برانگیز شده است.

در حالیکه رونالدو با تیپی اسپرت و لاکچری در این افتتاحیه شرکت کرده بود، استفاده او از گوشواره الماس نشان فوق لوکس حتی توجه عکاسان را هم به خودش جلب کرده است

کریستیانو رونالدو از تمرینات النصر کنار گذاشته شد

به گزارش روزنامه الریاضیه عربستان به نقل از تسنیم، کادر فنی النصر پس از رایزنی با کادر پزشکی خود تصمیم گرفته تا کریستیانو رونالدو را به دلیل قرار گرفتن در معرض خستگی عضلانی، از تمرینات گروهی محروم کند.

بر اساس این گزارش؛ رونالدوی ۳۸ ساله امروز تحت معاینات پزشکی قرار خواهد گرفت تا تکلیف او برای حضور در بازی بعدی النصر در لیگ عربستان برابر الخلیج روشن شود.

آمار‌های به دست آمده توسط کادر فنی النصر از طریق جی‌پی‌اس نشان می‌دهد میانگین مسافت‌های پیموده شده توسط رونالدو در مسابقات و تمرینات به میزان زیادی از همه بازیکنان این تیم فراتر رفته است.

دستبند نقره پاندورا
نمایش متن با لینک
دکمه بازگشت به بالا