اخبار ورزشیفوتبال

عکس/ پاسخ کوچه و بازاری مهدی قائدی به ابراز احساسات همسرش

مهدی قائدی ستاره این روزهای تیم استقلال با انتشار یک استوری معنادار در اینستاگرام اش واکنش عاشقانه ای به ابراز احساسات همسرش نشان داده است.

وقت صبح- هفته های گذشته بود که اخباری عجیب و باورنکردنی از سوی برخی از رسانه ها درباره جدایی مهدی قائدی و همسرش ستاره معصومی در فضای مجازی منتشر شد.

پس از این شایعات بود که ستاره معصومی همسر ستاره تیم استقلال با انتشار تصویری مشترک و مطلبی عاشقانه واکنشی کوبنده ای به این اخبار جنجالی نشان داد.

اما حالا با گذشت چند روز مهاجم تکنیکی آبی پوشان هم سکوت اش را شکست و با بازنشر استوری همسرش پاسخ معناداری به احساسات او نشان داده است.

با این اوصاف به نظر می رسد اخبار ضد و نقیض شائبه جدایی مهاجم جنوبی استقلال و همسر اینفلوئنسرش شایعه ای بیش از سوی برخی از رسانه های داخلی نباشد.

پاسخ کوچه و بازاری مهدی قائدی به ابراز احساسات همسرش

عنوان جالبی که مهدی قائدی برای پدرش انتخاب کرد

به گزارش وقت صبح، مهدی قائدی که در ابتدای فصل لیگ برتر با قراردادی قرضی از امارات راهی استقلال شد حالا یکی از ستاره های اصلی آبی پوشان پایتخت است.

البته درخشش این مهاجم بوشهری در هفته های اخیر سبب شده که باشگاه استقلال در تکاپوی تمدید قراراد این بازیکن و گرفتن رضایت نامه از باشگاه شباب الاهلی باشد.

با این وجود بهترین گلزن تیم استقلال این روزها با هر فعالیتی در شبکه های اجتماعی در مرکز توجه طرفداران پر و پا قرص اش قرار دارد.

در همین خصوص ستاره جوان آبی پوشان پایتخت به تازگی تصویر جالب توجه ای از خودش و پدرش را در اینستاگرام اش منتشر کرده است.

نکته جالب این استوری عنوان خاصی است که مهدی قائدی برای پدرش استفاده کرده است. چرا که او در این تصویر با زبان جنوبی زادگاه اش بوشهر پدرش را «بوام» خطاب کرده است.

دستبند نقره پاندورا
نمایش متن با لینک
دکمه بازگشت به بالا