سلبریتی ها

عکس سلفی مونا کرمی در اتاق خواب شخصی خودش

مونا کرمی بازیگر نقش آرزو در سریال “از سرنوشت” تصویری از ژست متفاوت خود در اتاق خوابش منتشر کرد. این بازیگر ۳۲ ساله در مینودشت استان گلستان به دنیا آمده است.

مونا کرمی متولد ۱۸ آذر ۱۳۶۹ در گلستان ، فارغ التحصیل لیسانس مهندسی منابع طبیعی می باشد که از کودکی با تئاتر شروع کرد سپس از طریق فیلم کوتاه به تلویزیون رسید و حالا در سطح اول کار می کند. اولین بار در سال ۱۳۷۸ وقتی ۹ ساله بود با کار تئاتر عروسکی در مینودشت بروی صحنه رفت تا اینکه با حضور آکادمی بصورت تخصص فعالیت اش را ادامه داد.

خانم بازیگر در جشنواره دانش آموزی توانست رتبه ۱ بازیگری را برای نمایش سیب بگیرد و بعد با بازی در سریال “حوالی پاییز” به طور حرفه ای در قاب دوربین قرار گرفت. همچنین اگه بخوایم از شخصیت مونا کرمی براتون بگیم اینک اصلا به نقشش تو مجموعه “از سرنوشت” نگاه نکنین که تفاوتش از زمین تا آسمونه. خانوم خانوما خارج کار اینقدر شیطونه و مدام در حال مزه ریختنه که حد و حصر نداره.

دستبند نقره پاندورا
نمایش متن با لینک

1 دیدگاه

  1. الناز گلرخ هم بینیش جراحی ، هم فیلر لب داره و ابروهاش هاشور و لمینت شدست، و کلا بقیه شخصیت هایی هم که گذاشتین جراحی و کارهای زیبایی روی صورتشون انجام دادن. اینا حتی اگر میکاپ هم نداشته باشن جلو دوربین 📷 نمیان و حتما از فیلتر استفاده می کنن!!!!

دکمه بازگشت به بالا