اخبار ورزشیفوتبال

عکس/ رونمایی جالب فرهاد مجیدی از خودروی 15 میلیاردی اش در امارات

فرهاد مجیدی سرمربی اتحاد کلباء امارات با انتشار تصویری متفاوت از خودش در صفحه مجازی اش از خودروی فوق لاکچری و گرانقیمت اش رونمایی کرده است.

وقت صبح- در ماه های گذشته اخباری متفاوت و متناقض درباره فرهاد مجیدی ستاره سابق تیم استقلال در رسانه های داخلی و حتی خارجی منتشر می شد.

حتی برخی از این رسانه ها مدعی شدند که کاپیتان سابق استقلال قرار است به زودی از سوی فدراسیون فوتبال برای هدایت تیم ملی انتخاب شود.

اما انتخاب امیرقلعه نویی به عنوان سرمربی تیم ملی به تمامی این شایعات خاتمه داد.

همچنین پس از این اخبار بود که رسانه های ورزشی امارات اعلام کردند باشگاه اتحاد کلباء به دلیل عملکرد خوب فرهاد مجیدی قراردادش را برای یک فصل دیگر تمدید کرده است.

رونمایی جالب فرهاد مجیدی از خودروی 15 میلیاردی اش در اماراتالبته نکته جالب توجه تمامی این خبر ها سکوت معنادار سرمربی سابق استقلال بود که بی توجه به این جنجال ها واکنش خاصی از خودش نشان نداد.

در همین خصوص حالا این سرمربی لژیونر تصویر خاصی از خودش را در صفحه شخصی اش منتشر کرده که با واکنش های متفاوتی مواجه شده است.

فرهاد مجیدی با انتشار یک سلفی از خودش از خودروی مرسدس بنز کلاس G خود رونمایی کرده است. خودرویی که قیمت اش در صورت عدم ممنوعیت واردات برای ایرانی ها بیش از ۱۵ میلیارد تومان آب می خورد.

عنایتی رقیب فرهاد مجیدی می‌شود؟

به گزارش خبر ورزشی، منابع محلی در امارات از احتمال بالای حضور رضا عنایتی روی نیمکت الامارات خبر می دهند.

عنایتی سه سال در این باشگاه فوتبال بازی کرده، به واسطه کاپیتانی و حضور پررنگ در این تیم، محبوبیت ویژه ای بین مدیران این باشگاه دارد و حالا منابع محلی صحبت از احتمال بالای حضور آقای گل سابق فوتبال ایران در این باشگاه به میان آورده‌اند.

دستبند نقره پاندورا
نمایش متن با لینک
دکمه بازگشت به بالا