سلبریتی هاویژه

عکس/ روش هوشمندانه جورجینا برای جلب رضایت رونالدو

جورجینا رودریگرز نامزد پرحاشیه کریستیانو رونالدو با انتشار تصویر عجیبی در صفحه شخصی اش به شایعات جدایی اش از ستاره تیم النصر واکنش نشان داده است.

وقت صبح- به نظر می رسد باید به شایعات اختلاف و مشکلات رونالدو و نامزد مشهورش کمی جدی تر نگاه کرد.

چرا که در هفته های گذشته برخی از رسانه های مطرح خارجی با برشمردن دلایلی به اختلافات جدی و جدایی این زوج مشهور اشاره کرده اند.

حتی برخی از چهره های مشهور خارجی هم پیش بینی کرده اند که رونالدو به زودی از مادر دو فرزندش جدا خواهد شد و هرگز با او ازدواج نخواهد کرد.روش هوشمندانه جورجینا برای جلب رضایت رونالدوبا این وجود هنوز فوق ستاره جهان فوتبال هیچ واکنش خاصی به این اخبار جنجال برانگیز نشان نداده و با سکوت معنادارش طرفداران خود را نگران کرده است.

اما از سویی دیگر این مدلینگ آرژانتینی به تازگی با انتشار تصویری از آشپزی اش و نمایی از خانه لاکچری اش واکنش متفاوتی به این حواشی بروز داده است.

ظاهرا جورجینای ۲۸ ساله قصد دارد با این تصاویر همه چیز را عادی و طبیعی جلوه دهد اما باید دید او تا چه زمانی به مانند رونالدو در برابر این اخبار ناخوشایند مقاومت خواهد کرد.

بخوانید: عکس/ واکنش جنجالی سپهر حیدری و همسرش به برد پرسپولیس در دربی

واکنش خاص جورجینا به ادعای اختلاف اش با رونالدو

به گزارش وقت صبح، در هفته های اخیر برخی رسانه های خارجی مدعی شدند که رونالدو و نامزدش با یکدیگر اختلاف پیدا کرده و ستاره پرتغالی از شریک زندگی اش ناراضی است.

البته این اولین بار نیست که این نوع اخبار و حواشی جنجالی درباره این زوج مشهور در فضای مجازی پخش می شود‌.

حتی به اعتقاد برخی از کاربران شبکه های اجتماعی آنها به جنجال های همیشگی رسانه ها در رابطه با رونالدو و نامزدش عادت کرده اند چرا که در اغلب موارد این موضوعات شایعه ای بیش نبوده است.

با این حال این روزها جورجینا با ثبت تصاویری از تفریح خودش و خانواده پر جمعیت اش در اینستاگرام اش تلویحا این شائبه جدید را رد کرده است.

در همین خصوص نامزد فوق ستاره فوتبال جهان در تازه ترین فعالیت اش تصویری عاشقانه از خودش و فرزندان اش منتشر کرده که با استقبال گسترده ای از سوی دنبال کنتدگان اش مواجه شده است.

همچنین جورجینا در این استوری تاکید کرده که دوست داشتن بچه ها اولین و آخرین فکری است که او هنگام بیداری و خواب آن را حس می کند.

دستبند نقره پاندورا
نمایش متن با لینک
دکمه بازگشت به بالا