سلبریتی ها

عکس جی‌هوپ عضو گروه BTS در سربازی!!

جی‌هوپ عضو گروه مشهور BTS با به اشتراک گذاشتن عکسی از خودش در خدمت سربازی به مناسبت روز والدین طرفداران را سوپرایز کرده است.

وقت صبح– J-Hop عضو گروه بی تی اس در ماه گذشته برای گذراندن خدمت سربازی خود ثبت نام کرد و از آن زمان پنج هفته آموزش اولیه خود را آغاز کرده است.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، تنها کمتر از یک ماه از ورود جی-هوپ به ارتش می‌گذرد. با این حال آرمی‌ها، طرفدراران پر و پا قرص گروه بی تی اس از همان لحظه اول دل تنگ آیدل محبوب خود بودند.

جین اولین عضو گروه BTS بود که خدمت سربازی اجباری خود را آغاز کرد. او طرفداران مشتاق خود را از طریق برنامه «The Camp» از وضعیت خود در سربازی آگاه می‌کند. آرمی‌ها همچنین مشتاقانه منتظر به‌روزرسانی‌های جی هوپ از طریق این برنامه رسمی ارتش کره‌ هستند. این برنامه به خانواده، دوستان و طرفداران شخصی که در سربازی است این اجازه را می‌دهد تا با ایجاد یک حساب کاربری از احوال او خبردار شوند.

عکس‌های جی هوپ در سربازی!

حدود یک هفته پس از اعزام جی هوپ به خدمت سربازی طرفداران گروه بی تی اس موفق شدند تا از طریق این برنامه عکسی از این آیدل محبوب در یونیفورم سربازی را مشاهده کنند.

عکس دیگری نیز از این آیدل مشهور در این برنامه قرار داده شده است. در این عکس می‌توان جی هوپ را دید که در کنار دیگر سربازان نشسته است. او در حالی که با انگشتان خود علامت قلب را نشان می‌دهد به دوربین لبخند زده است.

عکس جی هوپ در خدمت سربازی

اکنون عکسی جدید از جی هوپ در این برنامه قرار گرفته است. این عکس جدید به مناسبت روز والدین است. جی هوپ در حالی که یک نقاشی شیرین برای پدر و مادرش را در دست گرفته است به دوربین لبخند می‌زند. جی هوپ نقاشی خود را با گل‌های مخک تزیین کرده است. گل‌هایی که در این روز از سوی فرزندان به مادر و پدرها هدیه داده می‌شوند.

عکس جی هوپ در سربازی به مناسبت روز والدین در کره جنوبی

دستبند نقره پاندورا
نمایش متن با لینک
دکمه بازگشت به بالا