فوتبال

عکس/ جنجال تازه سپهر حیدری در فضای مجازی

سپهر حیدری بازیکن پیشین تیم پرسپولیس بار دیگر با انتشار یک استوری جنجالی در اینستاگرام اش به بی تماشاگر بودن بازی باشگاه محبوب اش در برابر پیکان معترض شده است.

وقت صبح- در هفته های گذشته سپهر حیدری کاپیتان اسبق تیم پرسپولیس با انتشار مطالب تند و تیزی در صفحه شخصی اش در راستای دفاع از باشگاه سابق اش سوژه رسانه ها و کاربران بوده است.

در همین خصوص حالا این پیشکسوت فوتبال برای چندمین بار در این مدت با انتشار یادداشت تند و تیزی در اینستاگرام اش به عدم حضور هواداران قرمز در بازی پرسپولیس و پیکان اعتراض کرده است.

ظاهرا با تصمیم سازمان لیگ فوتبال و شورای تأمین استان تهران بازی روز شنبه پرسپولیس و پیکان بدون حضور تماشاگر تعیین شده است.

جنجال تازه سپهر حیدری در فضای مجازیالبته که این خبر واکنش های جنجالی زیادی را در پی داشته است. حتی درویش مدیرعامل باشگاه سرخ پوشان مدعی شده که بدون طرفداران پرسپولیس بازی نخواهند کرد.

با این وجود سپهر حیدری بازیکن سابق تیم ملی در یک استوری اعتراضی در حمایت از تیم محبوب اش خطاب به اشخاص مبهمی نوشته است:

بازی بدون هوادار اونم تو شرایط حساس آخر لیگ یه ظلم به پرطرفدار ترین تیم آسیاست. ‏آیا غیر از اینه از سایه پرسپولیس هم حساب می برند؟

‏بخوانید: عکس/ لقب جالبی که هادی چوپان برای رضا صادقی انتخاب کرد

تبلیغ عجیب همسر سپهر حیدری برای فروش خاویار

به گزارش وقت صبح، این روزها اغلب اینفلوئنسرهای مطرح فضای مجازی با انواع تبلیغات عجیب و گسترده از این روش در حال درآمد زایی هستند.

آرام جوینده همسر کاپیتان سابق پرسپولیس هم به لطف شهرت سپهر حیدری در میان اهالی فوتبال، مدتی است که به یکی از بلاگرهای معروف در فضای مجازی بدل شده است.

البته این زوج مطرح و پر حاشیه در حال سپری کردن زندگی لاکچری و بی دردسری در کشور امارات هستند.اما این روزها همسر سپهر حیدری با تبلیغات عجیب و گاها غیرمتعارف اش صدای کاربران را هم بلند کرده است.

در همین‌راستا همسر ستاره اسبق تیم پرسپولیس به تازگی با انتشار تصاویری پر زرق و برق درباره فروش خاویار سوژه جنجالی مخاطبان اش شده است.

چرا که به باور اغلب کاربران فضای مجازی خاویار ماهی یکی از گرانقیمت ترین محصولات خوراکی دنیا است که در بین قشر خاصی در حال مصرف است.

دستبند نقره پاندورا
نمایش متن با لینک
دکمه بازگشت به بالا