تکنولوژیموبایل و تبلت

شیائومی در حال آماده‌سازی برای رونمایی از مدل 13 اولترا خود در طول این ماه است

برای معرفی پرچمدار بعدی خود، شیائومی احتمال زمان‌بندی آن را در تاریخ 11 یا 18 آوریل (22 یا 29 فروردین) اعلام کرده است.

در پایان سال 2022، شیائومی 13 و 13 پرو به عنوان دو گوشی پرچمدار جدید این شرکت در بازار چین معرفی شدند و از آن زمان برای بازار جهانی نیز موجودند. اکنون، شیائومی آماده معرفی پرچمدار نهایی خود، شیائومی 13 اولترا، است و تایید کرده که این دستگاه در ماه جاری (آوریل) در بازار چین عرضه خواهد شد. شیائومی از طریق حساب توییتر رسمی خود این خبر را اعلام کرده و همچنین از همکاری با Leica برای بهترین تجربه عکاسی در شیائومی 13 اولترا خبر داده است. همانطور که پیشتر تایید شده بود، این گوشی در ماه‌های آینده به بازار جهانی نیز عرضه خواهد شد.

شایعات نشان می‌دهد که شیائومی 13 اولترا دارای یک نمایشگر E6 AMOLED LTPO با اندازه 6.7 اینچ، وضوح +Quad HD و نرخ تازه‌سازی تصویر 120 هرتز خواهد بود. این گوشی از چیپست اسنپدراگون 8 نسل دوم استفاده می‌کند. هنوز ظرفیت باتری این گوشی مشخص نشده است، اما انتظار می‌رود که از شارژ سیمی 90 وات و شارژ بی‌سیم 50 وات پشتیبانی کند.

از نظر نرم‌افزار، این گوشی سیستم عامل اندروید 13 و رابط کاربری MIUI 14 را اجرا می‌کند. احتمالاً به 16 گیگابایت رم LPDDR5x و 1 ترابایت حافظه UFS 4.0 مجهز خواهد شد. شیائومی از یک حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر برای امنیت دستگاه استفاده خواهد کرد.

همراه با این دستگاه، شرکت چینی همچنین از Mi Pad 5، پردازنده لپ تاپ‌های Redmi و یک گوشی هوشمند دیگر نیز رونمایی خواهد کرد. این محصولات نیز با انتظارات بالایی مواجه هستند و طرفداران این برند در سراسر جهان منتظر عرضه آنها هستند.

شیائومی یکی از برندهای مطرح در صنعت تلفن همراه است که در چند سال اخیر به شدت در بازار جهانی رشد کرده است. این شرکت به عنوان یکی از شرکت‌های برتر تولید کننده تلفن های هوشمند در چین شناخته شده و در حال حاضر جزء پنج شرکت برتر دنیا در این حوزه قرار دارد. با عرضه محصولات جدید، این شرکت برای ادامه رشد خود در بازار جهانی آمادگی دارد و به نظر می‌رسد که محصولات جدید شیائومی برای طرفدارانش در سراسر جهان بسیار جذاب و جذاب خواهد بود.

دستبند نقره پاندورا
نمایش متن با لینک
دکمه بازگشت به بالا