سلبریتی ها

شوکه می شوید اگر بدانید دختر “ناهید مسلمی” این بازیگر جذاب است/ عکس

شاید کمتر کسی بداند که دختر ناهید مسلمی خانم شیدا خلیق بازیگر جوان و خوش چهره ایرانی است.

به گزارش وقت صبح به نقل از نیک صالحی، ناهید مسلمی که یکی از بازیگران سرشناس ایرانی است، مادر شیدا خلیق بازیگر جذاب و خوش چهره ایرانی است که کمتر کسی این موضوع را می داند.

ناهید مسلمی که یکی از بازیگران سرشناس ایرانی است، مادر شیدا خلیق بازیگر جذاب و خوش چهره ایرانی است که کمتر کسی این موضوع را می داند.

زندگی هنری بازیگر زن ایرانی

ناهید مسلمی در ۲۵ آذر سال ۱۳۳۴ در تهران متولد شد. او که از پرورش‌ یافتگان تئاتر است، برای نخستین بار در سال ۱۳۵۷ در نمایش «دیکته و زاویه» نوشته ی «غلام حسین ساعدی» به کارگردانی «بهرام دهقان» بازیگری را تجربه کرد.

او مدتی در کلاس‌ های «رکن‌ الدین خسروی» شرکت نمود و پس از آن در سال ۱۳۶۲ به مؤسسه «آناهیتا» به مدیریت «مصطفی اسکویی» وارد شد.

وی همزمان با کلاس‌ های تئاتر، چند سال با هلال احمر به عنوان مترجم همکاری کرد. او فعالیت حرفه‌ ای‌ اش را با گروه آناهیتا اسکوئی‌ ها آغاز نمود و با بهزاد فراهانی برای اولین بار به صحنه رفت. وی در رشته ادبیات زبان انگلیسی و تاریخ فرهنگ تطبیقی تحصیل کرده‌ است

او در جشنوارهٰ‌ های مختلف مورد تقدیر قرار گرفته‌ است.

ناهید مسلمی مادرِ شیدا خلیق بازیگر زن ایرانی است. وی در سال ۱۳۸۵ برای بازی در نمایش «ماه در آب» اثر «محمد یعقوبی» جایزه بهترین بازیگر زن را از جشن انجمن بازیگران خانه تئاتر دریافت نمود.

در بهمن ۱۳۹۲ در سی و دومین جشنواره ی تئاتر فجر از ناهید مسلمی با اهداء تندیس جشنواره تقدیر شد.

دستبند نقره پاندورا
نمایش متن با لینک
دکمه بازگشت به بالا